2023-03-13, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det är sedan BigBrother tiden han kör on off på kontot, Problemet är väl han vill inte visa så mycket det har med hatet att gör lite det du kör med varför han håller det stängt!

Men SUG Adrians kuk om du älskar honom så mycket. Börjar tro att du är hans hemlige pojkvän

Dessutom så är han inte den enda som har privatkonto av alla deltagare. Jisses vad du försvarar honom i allt. Riktigt obehagligt
2023-03-13, 15:49
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjespam
Men SUG Adrians kuk om du älskar honom så mycket. Börjar tro att du är hans hemlige pojkvän

Dessutom så är han inte den enda som har privatkonto av alla deltagare. Jisses vad du försvarar honom i allt. Riktigt obehagligt

2023-03-13, 15:52
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hans syster eller vem det är som sköter hans konto på insta är lika sneaky. Bara sitter och bortförklarar honom hela tiden och hetsar folk att ta honom till final. De är så kåta på hans nyfunna fans (fans som helt missat honom i BB). Jag tror deras mål är att han ska bli Bachelor och glida på hans kändisskap.

Adrian som Bachelor? Jag dör, det skulle bli århundrandets mest långtråkiga såpa! Tjejerna skulle självdö eller lämna i panik! Tråkigare och stelare (alla fillers i ansiktet har inte gjort något bättre) får man leta efter! Att han nu gick och vann med Celine är ju helt åt helvete! Deras "förhållande" är ju så stelt så brofundament verkar mjuka i jämförelse. NOLL kemi eller spänning mellan dem. Adrian insåg väl till slut att han måste börja spela på lite så han kanske kan få vinna pengarna och börja kladda mer på Celine.
BEGRIPER inte hur de kunde vinna!
2023-03-13, 15:54
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Britney12356
Näää så besviken jag blir! Inte rätt par som vann!

Håller med!!!!!!!!!!!!!
2023-03-13, 15:57
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Kan ju säga det var Adrian som synade korten på Andreas och sedan fick det vara nog, Han kladdade lite väl på Celine och var närgången då fick det vara nog..
Men dyl ser ni ju inte i eran parallell värld liksom....

Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Du kommer med konstiga trådsanningar , hur vet du att Adrian tyckte Andreas kladdade på Celine

Kladdade Andreas på Celine? Det var väl mer Andreas och Adrian som kladdade på varandra? Det var mycket skumma saker som hände mellan de där två herrarna. Någon nobbade? Jag har ganska svårt för Andreas, hans ögon är läskigt intensiva och han känns inte genuin alls. Allt skitsnack om Nicci får stå för er för jag har jättesvårt att tro att man kan hålla masken så länge faktiskt. Adrian har ju tappat sin några gånger och visat sina fula sidor. Nicci slant EN gång vad vi fick se.. Andreas många, många gånger. Om någon får hjärtesorg där så tror jag det är Nicci faktiskt.
2023-03-13, 15:59
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Okej, då står det klart att Julia Franzén som programledare var bedrövlig. Snälla ta tillbaka praktikant Malin eller Malin Gramer som åtminstone är profesionella i sina programledarroller.

Jo, det är sant, hon var hemskt!!
2023-03-13, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av castleblack99
Är det värt att kolla på denna säsong?

N-e-j. Nej.

Kolla nya säsongen av UK istället!
2023-03-13, 16:36
Medlem
Byxan81s avatar
Tragiskt när den tråkigaste, stelaste besserwissern vinner.

Ser man kommentarer på facebook så ser man att det är samma gamla tanter som älskar honom och röstade på honom, som lämnar ut BankID så fort någon ringer och säger det är från banken.
2023-03-13, 17:21
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Finns nog inget som ens talar för han vill bli influenser Adrian han har ett välbetalt jobb han sitter på och drar in pengarna som säljare, Så det där synas glöm det han har låst IG konto och är mer privat än vad någon av er andra ens vill vara!

Håller med, tycker adrian och celine verkar vara dom mest sympatiska där inne, jag blev glad när dom vann.
2023-03-13, 17:24
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjespam

Snarare du som är obehaglig, har du gjort ett nytt konto för att vara lite tuffare? Har en känsla att du är en sån där som gör fejk konto och hotar folk i diverse reality serier som du inte gillar.
2023-03-13, 17:55
Avslutad
Citat:
Det är sedan BigBrother tiden han kör on off på kontot, Problemet är väl han vill inte visa så mycket det har med hatet att gör lite det du kör med varför han håller det stängt!

Så du menar att jag skulle ge Adrian hat? Till Skillnad från dig, så söker jag inte upp reality deltagares privata Insta och sitter och kommenterar där, varken gott eller ont. Jag kommenterar i denna tråd som är till för det syftet. Lugna ner dig litegrann. Du har skrivit nedvärderande om en massa personer , bla Nicci och Madde i BB så sluta spela skenhelig.

Faktum kvarstår, vill man vara privat ställer man inte upp i reality. Skärpning. Detta är Flashback, vi har yttrandefrihet och vi får skriva om våran åsikt om en offentlig person -du kan inte styra tråden
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2023-03-13 kl. 18:06.
2023-03-13, 18:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Adrian som Bachelor? Jag dör, det skulle bli århundrandets mest långtråkiga såpa! Tjejerna skulle självdö eller lämna i panik! Tråkigare och stelare (alla fillers i ansiktet har inte gjort något bättre) får man leta efter! Att han nu gick och vann med Celine är ju helt åt helvete! Deras "förhållande" är ju så stelt så brofundament verkar mjuka i jämförelse. NOLL kemi eller spänning mellan dem. Adrian insåg väl till slut att han måste börja spela på lite så han kanske kan få vinna pengarna och börja kladda mer på Celine.
BEGRIPER inte hur de kunde vinna!

Ja det är pinsamt, men uppenbarligen får vi inte skriva negativt om Adrian längre i denna tråd så lika bra att låta bli så Putte o co kan mysa runt här i tråden istället ang drömparet Cedrian. Medans de snackar skit om de andra

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in