2018-09-04, 23:29
Medlem
JayJayAdamss avatar
Kommer ihåg Marcelo från bl.a Big brother. Han var den största douchen och mest osäkra tönten då och han är precis likadan i paradise hotel.

Killen leker att han glömmer namn för att spela allan ballan, pratar om sig själv väldigt ofta för att dölja sin osäkerhet och beter sig som ett vuxet barn.

Han tar utan tvekan förstaplatsen som den största tönten i årets PH.

Andraplatsen tas av Mattias.

Skönast verkar "dampen". Killen är stendum men verkar underhållande och snäll, för snäll för sitt eget bästa.
Citera
2018-09-04, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Kommer ihåg Marcelo från bl.a Big brother. Han var den största douchen och mest osäkra tönten då och han är precis likadan i paradise hotel.

Killen leker att han glömmer namn för att spela allan ballan, pratar om sig själv väldigt ofta för att dölja sin osäkerhet och beter sig som ett vuxet barn.

Skönast verkar "dampen". Killen är stendum men verkar underhållande och snäll, för snäll för sitt eget bästa.

Marcelo kommer bli långvarig har jag på känn. TV3 vill se han i final. Han drar tittare. Han är fin men inte mycket innanför pannbenet. Måste ha dåligt självförtroende.
Citera
2018-09-05, 06:33
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazzpher
Marcelo står ensam för underhållningen ikväll. De börjar nårma sig med metaforerna också, från att "jag sköt mig själv i huvudet" till benet.

Nja det heter Att skjuta sig själv i foten.

Hoppas någon sätter det dryga aset Mattias på plats. Åter igen när romantikerna skulle göra något gemensamt igen så körde han över de andra med sin grymma "dikt." Edin säger ju inte ett piss? Dampen försöker åtminstone.
Citera
2018-09-05, 09:26
Medlem
Jazzphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Nja det heter Att skjuta sig själv i foten.

Hoppas någon sätter det dryga aset Mattias på plats. Åter igen när romantikerna skulle göra något gemensamt igen så körde han över de andra med sin grymma "dikt." Edin säger ju inte ett piss? Dampen försöker åtminstone.

Jo tack, det vet jag. Menar att de spelar dumma och kanske produktionen föreslår vad de ska säga.

Ja, det krävs väl bara nån som är lite smartare än Mattias, och det borde inte vara för mycket begärt.
Citera
2018-09-05, 10:59
Medlem
Synd Timothy åkte ut. Han var ju söt
Citera
2018-09-05, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams

Han var i Temptation island med
Citera
2018-09-05, 14:22
Medlem
SC4RECR0Ws avatar
Herregud, vet inte vem jag avskyr mest, Marcelo eller Mattias!

Och bland tjejerna är den blonda högljudda i botten.
Citera
2018-09-05, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DouglasKenneth
Ny säsong drar igång 3:e september. Malin Gramer tillbaka som programledare.

Vad kan vi förvänta oss? Vilka kommer vara med?

https://www.viafree.se/program/reali...asong-9/969725

Tror du kan vänta dig smarta, intelligenta människor som lugnt och sansat diskuterar igenom problemen de får framför sig och sedan sover påklädda, ensamma, nyktra innan de går upp och morgonyogar.
Citera
2018-09-05, 15:34
Medlem
Hunden007s avatar
så elakt att få komma in på kvällen och åka dagen efter.

klart att ingen ens har fått chansen. hoppas iallfall några får komma in.
Citera
2018-09-05, 19:12
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
alltså att Paow säger detta gör verkligen allt troligare. hon anklagade väl också honom för varit otrogen när hon själv höll på Temptations island.

orkar föresten att MOs skall vara med igen. räckte de inte förra året när massa gamla killar var med?

Indeed. Speciellt när han redan vunnit en gång. Låt nytt folk få chansen för en gångs skull. Danska PH tar förvisso också in gamla deltagare, men då är det folk som inte vunnit tidigare.
Citera
2018-09-05, 20:40
Medlem
Mattias, någon mer än jag som stör mig extremt på honom? Fan vilken översittare. Vem FAN tror han att han är? Han ser inte bra ut ens, oklar röst, oskön personlighet. Kom ner på jorden tönt!
Citera
2018-09-05, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenora
Mattias, någon mer än jag som stör mig extremt på honom? Fan vilken översittare. Vem FAN tror han att han är? Han ser inte bra ut ens, oklar röst, oskön personlighet. Kom ner på jorden tönt!

Svin skön juh!

Några citat,

- "Nej..", en annan gång - "Neeej fan lukas"

Klart det är vinklat men han verkar vara riktigt jobbig att umgås med men är lite kul att kolla på hur dynamiken blir med en sådan översittare.

Spontant så känns det som en rätt meeh säsong men men!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in