2018-10-04, 01:23
Bannlyst
Citat:
Min vana trogen försökte jag spela lite cool och vänta 2-3 dagar innan jag hörde av mig för att inte visa mig för intresserad (vi hade som sagt semester nu och skulle ej ses på jobbet). Men redan kvällen efteråt hörde hon av sig och vi messade lite fram och tillbaka. Här tänkte jag att det var "öppet mål" då hon bröt kommunikationsbarriären efter daten, men det var ungefär här saker började gå snett mellan oss.

Plötsligt blev det helt tyst från henne i nästan en vecka. Från mycket intensiv kontakt till absolut ingenting. Jag tog till sist mod till mig och messade henne att jag tyckte att vi hade haft det trevligt och att jag gärna ses igen. Svaret kom blixtsnabbt - "Jag hade också trevligt men jag känner inte att vi klickade".

I det här stycket gör du bort dig.

Det börjar bra. Du spelar cool och hon hör av sig till dig först. (Tecken på högt intresse från hennes sida. Precis där du vill ha henne).
Men du slappnar av, och nu sitter ni och skriver en massa..

Du vill fortsätta spela cool och nonchalant. Syssla med ditt. Verka lite upptagen.
Sen när hon har av sig, styra upp nästa dejt..
Man lär inte känna varandra via telefonen.
Citera
2018-10-04, 01:28
Bannlyst
Läste resten nu.

Yupp. Och nu sitter hon och skriver, men du bjuder inte ut henne.

Sluta skriv och kom till poängen.

(Hon länkar till och med saker ni kan gå till..)
Senast redigerad av therefore 2018-10-04 kl. 01:34.
Citera
2018-10-04, 01:53
Medlem
Du klarade inte hennes vänninors bakgrundskontroll. Tjejen berättade ivrigt om dig och efter konversationen och feedback från vännerna var hon inte längre så ivrig.

Nu är du ett andrahandsval som bäst.
Citera
2018-10-04, 18:13
Medlem
PaperHouses avatar
Ja vissa saker kan man bara inte kontrollera, antingen var du ett rebound eller så gillade hon dig så mycket att hon blev rädd för att ha något seriöst, kan va så att hon träffade någon och fick skuldkänslor eller gick tillbaka till sitt ex.
Citera
2018-10-05, 10:56
Medlem
Fortgår det här?

Tycker gott att du kan fråga om hon vill ses bara och totalt ignorera vad hon tidigare sagt. Säger hon nej, så fråga bara vad hon vill med er kontakt. Tycker att beteendet är konstigt och känner igen det då man hamnat i sånt här titt som tätt, har aldrig fått fram vad de egentligen är ute efter... det enkla svaret är alltid uppmärksamhet, men jag har ingen förståelse för vad uppmärksamhet ifrån någon man är ointresserad av ger.
Citera
2018-10-05, 11:22
Medlem
Hon kanske gillar dig som person men vill inget mer.
Citera
2018-10-05, 11:42
Medlem
Ok ni är båda i 30 års-åldern, den ålder då kvinnor kanske på allvar börjar fundera på att hitta något stadigt. ( Detta är i realiteten försent av många skäl, men lämnar den diskussionen)

Min bedömning är att detta är ett uthållighetstest, hon vill se i fall du hänger kvar och är intresserad på allvar. Hon vill inte att du ser på henne som ett KK vilket är lätt hänt i och med att det blev sex direkt.

Det komiska är att när tjejer är riktigt intresserade av parbildning så kniper de rejält De vill uppfattas som en seriös partner...

Samma tjej som gick hem med killen med ansiktstatuering och släppte lös sina hämningar , "för det var hon värd" kniper nu för vill uppfattas som en pryd prinsessa som inte släpper till "vad som helst".

Du har alltså selekterats som potentiell långvarig partner vilket innebär:
Du är stabil och trygg
Du verkar vara en tillräcklig försörjare
Du ser ok ut

Sexuellt kommer hon att tröttna... de flesta kvinnor runt 30 har haft kopiöst mycket uppvaktning, även av män som ligger många nivåer ovanför hennes egen attraktionsnivå. Men ingen av dessa vill parbilda. Om hon har haft sex eller inte med dessa beror på hur hon är som invid.

Hon har insett detta och söker sig till "näst bäst" vilket innebär att hon alltid kommer att känna sig lite missnöjd i förhållandet... "hon har ju haft bättre" , det är bittert att inse att man får slå sig till ro med någon på sin egen attraktionsnivå

Känner till ett fall där kvinnan ringer sitt kk efter giftermålet och säger "kommer alltid att älska dig" , "när kan vi ses". Den stackars brudgummen är helt ovetande och har gift sig med vad han tror är en kvinna som inte knullat runt så mycket och besitter lite lojalitet och självkontroll brudgummen i detta fall var verkligen en supertrevlig och vettig snubbe (från manligt perspektiv).
Senast redigerad av obisvenkanobi 2018-10-05 kl. 12:09.
Citera
2018-10-06, 20:48
Medlem
Don.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obisvenkanobi
Känner till ett fall där kvinnan ringer sitt kk efter giftermålet och säger "kommer alltid att älska dig" , "när kan vi ses". Den stackars brudgummen är helt ovetande och har gift sig med vad han tror är en kvinna som inte knullat runt så mycket och besitter lite lojalitet och självkontroll brudgummen i detta fall var verkligen en supertrevlig och vettig snubbe (från manligt perspektiv).

Det är ju därför man ska gifta sig med kvinnor som har knullat mycket. Samt ha en bra kommunikation.
Citera
2018-10-07, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Det är ju därför man ska gifta sig med kvinnor som har knullat mycket. Samt ha en bra kommunikation.

alla får finna sin väg till lycka... om man upplever att det fungerar , varför inte?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in