Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Hon är så vedervärdigt tråkig så jag hatar henne så fort hon dyker upp i Parlamentet.
Och nu gnäller hon på att hon inte får gehör för sina skämt, som hon hittat på.
KONSTIGT!
Det är makabert att hon överhuvudtaget får vara med i Parlamentet.
Snacka om att de kryper för henne genom att låta henne vara med överhuvudtaget.
Typiskt pk-latte-män som dyrkar feminister.
Edit: Jag tänker inte kräkas och titta på Min sanning med henne.
Kollade lite på Min sanning.
Hon säger att komiker inte får ligga med yngre tjejer, även om båda vill. "Det är kanske [han] som måste måste bromsa"
Så hon ska bestämma vilka som får ligga med varandra trots att lagen tillåter. Hon är ju sjuk i huvudet.
Binanca: "När du ligger med dom här unga tjejerna och snackar skit om dom dagen efter"
Programledaren: "Varför gör dom det, vad handlar det om?"
Binanca: "Asså det är ju kvinnoförakt"
Så vad kallas det när kvinnor gör samma sak? Kallar hon det mansförakt?
Man skulle kunna köra en drinklek när man kollar på Min sanning med Bianca. Man dricker varje gång hon smackar med munnen. Extremt störande. Fan man skulle varit helt packad efter programmet är slut.
Programledare: "Har du själv råkat ut för nedvärderande behandling av dina kollegor?"
Bianca: *Smack*
Bianca: *Smack*
Bianca: "Det är tystnaden. Den är svårare att prata om. Det är nästan som att det är vattentäta skott mellan manliga och kvinnliga komiker. Det är bara två manliga komiker som jag någonsin har träffat som har bett om fribiljetter till det jag gör"
Så hennes definition av att råka ut för nedvärderande behandling av kollegor är alltså att ingen visat intresse av att komma och titta på hennes standup.