Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Illum: Bra post.
Jag har nu uppmärksammat den här tråden i Outlaw så vi får hoppas att det blir en förändring snart. Och jag frågar igen, har ni PM:at moderatorerna om trådar ni tycker ligger fel? RP?
Trådarna jag visat exempel på här har jag inte rapporterat nej. Det är väl antagligen dålig stil att inte rapportera och sedan ställa krav...
Å andra sidan så är det antagligen rätt vettigt om man som moderator inte enbart agerar på rapporter, utan att man även slänger ett getöga på sina forumsdelar någon gång då och då. Trådarna jag visade bar ju inte ghillie precis.
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Azrael är iofs inne och skriver lite ibland (även om det minskat betydligt på senare tid) men Feedback har inte skrivit ett enda inlägg så länge som jag "hängt" där och det är ett par år nu iaf....
Jag håller med om det. Jag har en
enorm respekt för Azraels kunskap och han verkar ha skjutit mer vapen i sitt liv än jag någonsin kommer göra. Det märks rätt tydligt dock att det på senare tid varit si och så med engagemanget. Om det beror på att han intensivt hatar alla idioter som postar CS-runk och börjat ge upp, eller på något annat vet jag inte. Feedback ser jag aldrig som sagt, är det en maträtt eller en faktisk entitet på det här forumet?