Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-03, 17:03
  #1
Medlem
snivlems avatar
Jag använder nu chrome på en androidnalle. Är detta genomförbart? Tack
Citera
2018-08-03, 17:14
  #2
Medlem
zuneees avatar
Tryck på dom 3 prickarna bredvid adressfältet och klicka i datoranpassad webbplats.
Klart
Citera
2018-08-03, 17:15
  #3
Medlem
BNCs avatar
Vad är du ute efter för resultat egentligen?
Att webbsidan ska tro att du är på specifikt "din laptop", eller bara "en vanlig dator och inte en telefon" för att få normalt utseende?

Om det sistnämnda, tryck på de tre prickarna uppe till höger och markera "Datoranpassad webbplats".
Citera
2018-08-03, 17:35
  #4
Medlem
Kernelpanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BNC
Vad är du ute efter för resultat egentligen?
Att webbsidan ska tro att du är på specifikt "din laptop", eller bara "en vanlig dator och inte en telefon" för att få normalt utseende?

Om det sistnämnda, tryck på de tre prickarna uppe till höger och markera "Datoranpassad webbplats".

Jag har sett att det står "Begär datorwebbplats" men det är ju samma betydelse
Citera
2018-08-04, 07:22
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Jag använder nu chrome på en androidnalle. Är detta genomförbart? Tack

Ladda ner ett user agent tillägg till din webbläsare. Där kan du ändra en hel del, men just laptop vet jag inte om man kan emulera.
Citera
2018-08-14, 18:47
  #6
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Frågan är märkligt ställd, du menar nog "tro att jag surfar från en dator", det är kanske möjligt om user agent switch finns till Android webbläsare. Vill du surfa "från din dator" får du installera och konfigurera en vpn-server och sedan ansluta din telefon till din vipn som körs på Din dator.
Citera
2018-08-22, 13:03
  #7
Medlem
RickRozays avatar
På Android, dvs Samsung mobiler så har Firefox en egenskap där du kan trycka "Request desktop site", funkar varje gång för mig, alltså har inte fått nån "request denied" på vanligaste sajterna.

Edit: Nu läste jag inte första inlägget innan jag skrev, så om det måste vara Chrome så vet jag ej.
Citera
2018-08-30, 01:26
  #8
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kernelpanic
Jag har sett att det står "Begär datorwebbplats" men det är ju samma betydelse

Det heter olika beroende på webläsare iofs sa han Chrome nu men fler webläsare har samma möjlighet
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback