Jag har tidigare bara anvnt mig av testo-e. Ngot du kan rekommendera om man helst vill kra frn SiS-labs? Och hur ofta satte du? e7d?
Kikade p denna en vn ligger p denna tri-test 400mg, lite tjockflytande r den men det fr man vl rkna med d den ligger p 400mg. Ja du kan stta den E7D d det r decaonate ester p 200mg, det r nog tanken frn brjan att man kan kra den E7D.
Haha! Frklarar en hel del, ligger p just SIS cypionate e7d som trt och brjade f lite finnar och skit p axlarna som frra kuren, ven lite vl bra tryck p gymmet fr att vara trt 😬
Ej skrivit recension sjlv men vet att jag bestllde tv gnger frn sislabsstore under 2019 och de skickade grejerna frn ett EU land 3 mnader efter betalning, riktigt oserist. Tror de scammade mnga p slutet?
Ej skrivit recension sjlv men vet att jag bestllde tv gnger frn sislabsstore under 2019 och de skickade grejerna frn ett EU land 3 mnader efter betalning, riktigt oserist. Tror de scammade mnga p slutet?
Deras produkter som jag kpte frn en svensk webshop har hllit vldigt hg kvalit iaf.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!