Citat:
Ursprungligen postat av
MitchRapp
Bryr mig inte vad FBK sysslar med. intresserar inte mig. Konstaterar bara att de fått straff för filmning vilket är du hakat upp dig på. Vem eller vilka skiter jag helt enkelt i. Och försökt förklara det för dig. Skulle någon få straff flera gånger kanske det kan vara intressant som Tex FBK 2007. Då kan det vara mönster och vara värt att titta på möjligen. Men eftersom du storlipar om shinnimin och bokk som förvisso jobbiga och möta men inte särskilt många diving utvisningar. Men inga andra visar att du inte är här för snacka hockey eller lite bakom eller möjligen båda.
Konstaterar bara lugnt att du bryr dig mer om växjö än FBKs spelare. Vilket förvisso är förståligt med tanke vilken klassskillnad det varit sista åran.
Du behöver alltså inte svara på det här. Okej!
Jag vet inte om du är stolt över att vara en rikspajas eller om du bara är totalt efterbliven. Men vi TAR DITT påstående igen.
Kan du svara upp på det eller är du bara en rikslögnare? Ska du trycka till mig inför alla andra i forumet eller ska du stå där svankande med röven bar?
Så vi tar det igen, ditt påstånde!
"Hittills iår har ingen i växjö filmat!
Däremot har FBK-spelare dömts för filmning både förra året och iår. Fakta! I say no more "
Fakta! I say no more. Mitchb*g är en lögnere, en hittepåare, en rikspajas och fullständigt ägd.