2019-01-17, 09:25
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Pajasen har nollkoll?
Du har ännu inte lyckats ta fram dom spelare som du har påståenden mot.
Sedan så är Fjollsjö det laget som särklass filmar mest med Kvinnomin och Bokk i spetsen!

Så du följer mästarna från växjö och deras talanger och stjärnor som du verkar tro dig ha någon form av koll på. Samtidigt kan du inte namnen på de som verkligen dragit på sig straff för filmning i ditt sk lag.

Växjö spelar 19.00 mot skellefteå ikväll. De två bästa lagen de senast åren. Är nog bra om du tittar så att du kan spamma ner den här tråden fullständigt om växjö skulle råka dra på sig en 2 för diving. Med tanke på allt trålleri utan att växjö dragit på diving hittills iår.

Fortsätt banka huvudet ivägen. Är det enda du kan!
FBK ny motto verkar mer vara liten hjärna och liten ***
Senast redigerad av MitchRapp 2019-01-17 kl. 09:37.
Citera
2019-01-17, 09:30
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Med tanke på allt trålleri utan att växjö dragit på en enda diving förra året och hittills i år!

Fast bara för att man inte dragit på sig en diving i form av utvisning, betyder ju inte det att det inte förekommer. Domarna är allt för snälla i såna situationer, oftast.

Räcker ju i princip med att en spelare ramlar på egen klubba i SHL för att närmsta motspelare ska få utvisning. Så faktiska utvisningar för diving ger jag inte mycket för i den här pajasligan.
Citera
2019-01-17, 09:39
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Fast bara för att man inte dragit på sig en diving i form av utvisning, betyder ju inte det att det inte förekommer. Domarna är allt för snälla i såna situationer, oftast.

Räcker ju i princip med att en spelare ramlar på egen klubba i SHL för att närmsta motspelare ska få utvisning. Så faktiska utvisningar för diving ger jag inte mycket för i den här pajasligan.

Tycker du inte jag varit tydlig med just det?
Citera
2019-01-17, 09:50
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Jag kanske har missat något

Citera
2019-01-17, 10:12
Medlem
Citat:
Samtidigt kan du inte namnen på de som verkligen dragit på sig straff för filmning i ditt sk lag.
Ska du nämna vilka som är dömda i Färjestad detta år och förra året?

Kanske någon annan kan hjälpa pajasen MitchB*g?
Citera
2019-01-17, 10:12
Medlem
abborrmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIANLUIGI1
Är ju bara en helt normal instinkt att hoppa in i sektens bås och veva.
Absolut. Jag tycker egentligen avstängningar för slagsmål och ovårdat språk är trams.
Citera
2019-01-17, 10:35
Medlem
Citat:
Då kan du vara tydlig med vilka Färjestadsspelare som blivit dömda förra året och detta år!
Det är just dina ord. Så ska du vara rikspajasen för alltid?
Citera
2019-01-17, 12:31
Medlem
MitchRapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Då kan du vara tydlig med vilka Färjestadsspelare som blivit dömda förra året och detta år!
Det är just dina ord. Så ska du vara rikspajasen för alltid?

Bryr mig inte vad FBK sysslar med. intresserar inte mig. Konstaterar bara att de fått straff för filmning vilket är du hakat upp dig på. Vem eller vilka skiter jag helt enkelt i. Och försökt förklara det för dig. Skulle någon få straff flera gånger kanske det kan vara intressant som Tex FBK 2007. Då kan det vara mönster och vara värt att titta på möjligen. Men eftersom du storlipar om shinnimin och bokk som förvisso jobbiga och möta men inte särskilt många diving utvisningar. Men inga andra visar att du inte är här för snacka hockey eller lite bakom eller möjligen båda.

Konstaterar bara lugnt att du bryr dig mer om växjö än FBKs spelare. Vilket förvisso är förståligt med tanke vilken klassskillnad det varit sista åran.

Du behöver alltså inte svara på det här. Okej!
Senast redigerad av MitchRapp 2019-01-17 kl. 12:58.
Citera
2019-01-17, 15:20
Medlem
Citat:
Bryr mig inte vad FBK sysslar med. intresserar inte mig. Konstaterar bara att de fått straff för filmning vilket är du hakat upp dig på. Vem eller vilka skiter jag helt enkelt i. Och försökt förklara det för dig. Skulle någon få straff flera gånger kanske det kan vara intressant som Tex FBK 2007. Då kan det vara mönster och vara värt att titta på möjligen. Men eftersom du storlipar om shinnimin och bokk som förvisso jobbiga och möta men inte särskilt många diving utvisningar. Men inga andra visar att du inte är här för snacka hockey eller lite bakom eller möjligen båda.

Konstaterar bara lugnt att du bryr dig mer om växjö än FBKs spelare. Vilket förvisso är förståligt med tanke vilken klassskillnad det varit sista åran.

Du behöver alltså inte svara på det här. Okej!
Jag vet inte om du är stolt över att vara en rikspajas eller om du bara är totalt efterbliven. Men vi TAR DITT påstående igen.
Kan du svara upp på det eller är du bara en rikslögnare? Ska du trycka till mig inför alla andra i forumet eller ska du stå där svankande med röven bar?
Så vi tar det igen, ditt påstånde!

"Hittills iår har ingen i växjö filmat!

Däremot har FBK-spelare dömts för filmning både förra året och iår. Fakta! I say no more "

Fakta! I say no more. Mitchb*g är en lögnere, en hittepåare, en rikspajas och fullständigt ägd.
Citera
2019-01-17, 17:57
Moderator
vfs avatar
Jeremy Roenick och MitchRapp kan fortsätta tjafsa i pm, nu återgår vi till SHL 18/19 /Mod
Citera
2019-01-17, 19:26
Moderator
vfs avatar
Moderatormeddelanden ska ALDRIG kommenteras i tråden, läs regel 0.06/Mod
Citera
2019-01-17, 20:05
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
5000kr, det är väl en hel dagslön. Det måste slå hårt detta mot stackaren.

Ja tur han inte har en familj att försörja som Linus Klasen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in