2018-08-03, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninnalandet
M*lin
*=?
Citera
2018-08-03, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenjag1969
*=?
E
Citera
2018-08-03, 13:52
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninnalandet
M*lin

Fast han har väl dubbla efternamn egentligen.
Citera
2018-08-03, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkDevil
Pe**an?

*=t

Stämmer bra!
Citera
2018-08-04, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BustedBuster
Vem är denna då? Bakrund? Är han från Kalmar?

Vet inte ifall det är han som är GM men han ni pratar om är en kalmarkille född 81 Dubbelt efternamn M*lin Joh*nsson, *=e *=a. Tror ursprungligen han bodde i Oxhagen som liten och gick därav på Falkenbergsskolan högstadium då Oxhagen tillhörde det skolområdet på den tiden. Var redan då känd av polis och soc
Citera
2018-08-04, 08:02
Medlem
Enligt en av poliserna som var först på plats så är det inte helt säkert att det rör sig om mord. Hen gjorde bedömningen att det kan röra sig om en överdos.

Gärningsmannen ska tydligen själv ringt polisen och sagt att "han dödat", vilket ju både kan betyda mord eller orsakat överdosen. Först trodde jag att det var I*fan som mördat sin bror, men min poliskälla vägrar uppge några exakta namn.

Väldigt luddigt, jag vet. Ska luska lite mer.
Citera
2018-08-04, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultramarine
Enligt en av poliserna som var först på plats så är det inte helt säkert att det rör sig om mord. Hen gjorde bedömningen att det kan röra sig om en överdos.

Gärningsmannen ska tydligen själv ringt polisen och sagt att "han dödat", vilket ju både kan betyda mord eller orsakat överdosen. Först trodde jag att det var I*fan som mördat sin bror, men min poliskälla vägrar uppge några exakta namn.

I*fan sitter inne. Alla vet redan vem ”gärningsmannen” är så du behöver inte luska vidare Sen att det handlar om överdoskan i kombination med något annat är det nog troligt i detta fallet....
Senast redigerad av Manolu83 2018-08-04 kl. 08:44.
Citera
2018-08-04, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultramarine

I*fan skulle dessutom Aldrig döda sin bror, dom står fruktansvärt nära varandra!
Citera
2018-08-04, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manolu83
I*fan sitter inne. Alla vet redan vem ”gärningsmannen” är så du behöver inte luska vidare Sen att det handlar om överdoskan i kombination med något annat är det nog troligt i detta fallet....
E hade ju dessutom Epilepsi... Och mord är som du säger inte bekräftat. P larmade och satt kvar och väntade på polisen och det gör man knappast om man dödat någon!
Stackars I att få det beskedet om han sitter 😢
Citera
2018-08-05, 15:59
Medlem
tempeZZts avatar
Tingsrätten beslutade under söndagen att häkta en 37-årig man, skäligen misstänkt för mord i Djurängen.

Citat:
En 37-årig man anhölls i fredags misstänkt för att ha mördat en man i 30-årsåldern i Djurängen natten till fredagen. 37-åringen har nu begärts häktad och åklagaren har en vecka på sig att ändra misstankegraden.

– Det är en så kallad utredningshäktning, säger åklagare Kjell Jannesson.

..............

Han var inte förvånad över att tingsrätten tog beslutet att häkta 37-åringen.

– Nej, i och med att det handlar om misstanke om mord så ska det mycket till att inte häkta, säger Kjell Jannesson.

Källa: Barometern
Citera
2018-08-08, 11:25
Medlem
tempeZZts avatar
I Barometerns papperstidning idag: (har inte sett det digitalt)

Citat:
Den 37-årige mannen häktades misstänkt för mord i söndags. Nu är han satt på fri fot.
"Dödsfallet har inte orsakats av annan person", menar rättsläkare.

Citat:
Åklagaren har dock inte lagt ner förundersökningen. Den kommer att vara öppen fram till att han fått det slutgiltiga utlåtandet från rättsmedicinalverket gällande obduktionen.

Citat:
37-åringens advokat var inte överraskad över utfallet.
- Nej, vi visste att det skulle komma ett utlåtande idag och min klient trodde att det skulle fria honom. Så blev det också, säger Michael Boberg.
Citera
2018-08-08, 11:30
Medlem
Tack för uppdateringen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här