Flashback bygger pepparkakshus!
2019-06-04, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stramkurs
Jag hörde att dessa såkallade "poliser" tömde maggen och siktade men träffade allt de inte siktade på, och kom undan för att fått sina jobb via neoptism och korruption fast det är ju inte ovanligt att polisen ljuger, sysslar med korruption och är inkompetenta skitar, det är därför de gupar runt p flashback, för de saknar normalintelligens och behöver få enkla saker analyserade för de själva saknar iq.

Låter ungefär som en del skribenter här.
Citera
2019-06-04, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Kan bara se en förklaring till att någon resonerar så oerhört korkat, du tror att du ser din egen spegelbild.

Be nu din gode man förklara för dig var ett " påbörjat /överhängande brottsligt angrepp är"..

Kom med något konkret eller höj dig.
Citera
2019-06-04, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vidarquintar

VART ÄR FUP

Nej man ser på hur personen är dom hade ju ficklampor och det var inte mörkt!
Kan man bedöma en människa kan man se att det inte var ett hot!
Som vitnet som sa att han skulle leka!

Du är uppenbarligen för korkad för att förstå att vittnet också uppfattade honom som ett hot, samt dom som ringde, det är alltså flera personer, förutom polisen, som uppfattat honom som hotfull.

Och även om man ser att någon har downs syndrom, då får man inte försvara sig mot den personen? För har man downs syndrom får man hota folk..?

Kanske i din retarderade känslovärld, men i verkligheten är nödvärnsrätten exakt densamma, oavsett vad någon har för diagnos, så enkelt är det.
Citera
2019-06-04, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Kom med något konkret eller höj dig.

Du menar att din retarderade känslovärld, där mongoloider äger rätten att peka på folk med vapen skulle vara konkret?
Citera
2019-06-04, 23:45
Medlem
Citat:
Du är uppenbarligen för korkad för att förstå att vittnet också uppfattade honom som ett hot, samt dom som ringde, det är alltså flera personer, förutom polisen, som uppfattat honom som hotfull.

Och även om man ser att någon har downs syndrom, då får man inte försvara sig mot den personen? För har man downs syndrom får man hota folk..?

Kanske i din retarderade känslovärld, men i verkligheten är nödvärnsrätten exakt densamma, oavsett vad någon har för diagnos, så enkelt är det.

Varför är alla korkade som inte är i enlighet med dig, du är en trött människa. Skämskudde på dig!
Citera
2019-06-04, 23:47
Bannlyst
Citat:
Varför är alla korkade som inte är i enligthet med dig, du är en trött människa. Skäms kudde på dig!

Kan man inte ta åt sig grundläggande fakta är man korkad.

För det är ett faktum att om du är i en nödvärnssituation så funderar du inte över en gärningsmans diagnos, och det är fö oväsentlig.

Man får, både som polis och envar, försvara sig mot folk som har såväl downs som förkylning.
Citera
2019-06-04, 23:49
Medlem
Citat:

Man får, både som polis och envar, försvara sig mot folk som har såväl downs som förkylning.

Ja och vad vill du komma med detta? Kritiken mot polisen i detta fallet är inte obefogad för det.

Har man inte rätt att ifrågasätta poliserna och deras arbete?
Citera
2019-06-04, 23:52
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Jag stirrar mig inte blind på ett vapen, det kan jag garantera jag kommer garanterar syna ansikte och kroppsform i ett snabbt skede. Och i Erics fall så skedde inte denna analys över en bråkdel. Så vart vill du komma?

Att du ljuger. Du har aldrig stått inför ett sekundbeslut med ett hot riktat mot dig. Du är en allmän skrivborskrigare och ett korkat slödder. Ett troll som det kallas.
Citera
2019-06-04, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ja och vad vill du komma med detta? Kritiken mot polisen i detta fallet är inte obefogad för det.

Har man inte rätt att ifrågasätta poliserna och deras arbete?

Jo, men man bör ju , om man nu inte vill framstå som en sinnessjuk rättshaverist, ha möjlighet att ta åt sig grundläggande fakta innan.
Citera
2019-06-04, 23:56
Medlem
Citat:
Vittnet sade att han först tyckte det var läskigt för att han inte visste om vapnet var äkta eller inte , och om det varit så uppenbart att han inte var ett hot så hade folk inte ringt polisen.

Nyktra till nu lille vän!

Kan manipuleras att han sa det sedan så tar dom bort och manipulerar! Du vet väl att sverige är korrupt!
Hur många ringde?
Citera
2019-06-04, 23:57
Medlem
Citat:
Jo, men man bör ju , om man nu inte vill framstå som en sinnessjuk rättshaverist, ha möjlighet att ta åt sig grundläggande fakta innan.
OCH VART ÄR FUPEN?
Citera
2019-06-04, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Att du ljuger. Du har aldrig stått inför ett sekundbeslut med ett hot riktat mot dig. Du är en allmän skrivborskrigare och ett korkat slödder. Ett troll som det kallas.

Vad du tror bekommer mig inte, jag känner mig väl och vet att jag har en mental närvaro och snabb i min uppfattningsförmåga, tror inte heller jag är den enda som är så , att du är talanglös och saknar förmåga att läsa situationer i ett tidigt skede är snarare ditt problem än mitt.

När man vet att personer är i underläge använder de sig av " grandios idiot" " slödder" " dum i huvudet". Fortsätt på den inslagna vägen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in