2018-10-09, 16:37
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Jag tror att det kommer bli Felix Magath som tar över.

Det hade varit spännande! Kanske efter vinteruppehållet? VfB-tränare har ju inte för vana att behålla sitt lag länge.
Citera
2018-10-09, 17:33
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangina
Det hade varit spännande! Kanske efter vinteruppehållet? VfB-tränare har ju inte för vana att behålla sitt lag länge.
05 2007 - 11 2008 Armin Veh
11 08 - 12 09 Marcus Babbel
12 09 - 10 10 Christian Gross
10 10 - 12 10 Jens Keller
12 10 - 08 13 Bruno Labbadia
08 13 - 03 14 Thomas Schneider
03 14 - 06 14 Huub Stevens
07 14 - 11 14 Armin Veh
11 14 - 06 15 Huub Stevens
07 15 - 11 15 Alexander Zorniger
11 15 - 06 16 Jürgen Kramny
07 16 - 09 16 Jos Luhukay
09 16 - 09 16 Olaf Janßen
09 16 - 01 18 Hannes Wolf
01 18 - 10 18 Tayfun Korkut
10 18 - Marcus Weinzierl

Ni har haft fler parter under denna tid än den flitigaste horan på Reeperbahn. 😂
Citera
2018-10-09, 21:02
Medlem
Oranginas avatar
behålla sitt jobb*. Trött är jag.

Men ja, det är rätt så sjukt att vi byter tränare så jävla ofta.

Ska bli intressant att se hur det går. Har lika dålig koll på Weinzierl som jag hade på Korkut när han signade. Ger han 3-5 matcher innan har fått mitt omdöme
Citera
2018-10-10, 16:01
Medlem
regndroppens avatar
Sebbe Andersson, allt grabben skjuter på verkar fanimej gå i mål. Kul att det går bra för honom.
Citera
2018-10-14, 01:25
Medlem
Samizdats avatar
Har die Mannschaft Europas tröttaste mittbackspar? Nu följer jag inte vare sig det tyska landslaget eller Bayern slaviskt (eller germanskt...) men de verkar ju vara mer eller mindre helt slut?

Jag blir gärna rättad om jag är helt fel ute.
Citera
2018-10-14, 08:14
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Har die Mannschaft Europas tröttaste mittbackspar? Nu följer jag inte vare sig det tyska landslaget eller Bayern slaviskt (eller germanskt...) men de verkar ju vara mer eller mindre helt slut?

Hela Tyskland är trött och slut. Bayerns kräftgång går stick i stäv med Tysklands. Går inte Bayern bra så går inte Tyskland bra. Löw borde peta alla Bayernspelare.
Citera
2018-10-14, 08:36
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Får samma känsla av tyskland som med bayern. Omotiverade och trötta. Tror det var ett misstag att behålla löw. För bekväm. Det är väl bland det svåraste som finns att vara i topp och sen samtidigt ha drivet att fortsätta utvecklas och inte bli bekväm. Framhåller fortfarande att Pep var väldigt bra på det i bayern trots all skit han fick. Landslaget behöver en ny röst som inte är så nöjd utan pushar och utvecklar spelarna, även när man är bäst. För materialet och den nya generationen tyska spelare tycker jag då inte det är något fel på.
Citera
2018-10-14, 08:40
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:

Nä just nu har du helt rätt, Boateng är som trött klump som oftast kommer fel och inte ens hans grymma uppspel är längre bra.
Hummels gör vissa bra saker men är helt ur form.
Men det största problemet är ju Neuer som är så osäker just nu att det skapar stora problem tidigare har han varit klippan som räddat upp dom flesta kniviga situationerna.

Jag ger bara Kimmich godkänt från igår alla andra i startelvan får underkänt.
Citera
2018-10-14, 09:30
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Hela Tyskland är trött och slut. Bayerns kräftgång går stick i stäv med Tysklands. Går inte Bayern bra så går inte Tyskland bra. Löw borde peta alla Bayernspelare.

Jobbigt när begrepp används totalt fel.

Vet inte om truppen är så extremt bra. Svag elva igår. Det blir ju inte bättre av att bänka Sane.
Citera
2018-10-14, 11:20
Medlem
Samizdats avatar
Apropå gårdagens match borde Bayern börja fundera på om Depay kan vara ett alternativ, åtminstone om han fortsätter spela som han har gjort rätt länge i Lyon nu.

Jag är inte säker på att United har en återköpsklausul.

Är Goretzka skadad eller varför var han inte med i går?
Citera
2018-10-14, 12:43
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Apropå gårdagens match borde Bayern börja fundera på om Depay kan vara ett alternativ, åtminstone om han fortsätter spela som han har gjort rätt länge i Lyon nu.

Jag är inte säker på att United har en återköpsklausul.

Är Goretzka skadad eller varför var han inte med i går?
Goretzka är skadad ja.
Citera
2018-10-14, 18:56
Medlem
cyberkalles avatar
Neuer Boateng Hummels och Müller borde bänkas eller bytas bort mot något fräscht nu står klubben inför en mycket stor omställning och det kan ta tid att få ordning på detta.
Synd för Kovac som kom hit under denna svacka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in