Flashback bygger pepparkakshus!
2006-02-05, 14:48
Medlem
visslarens avatar
Jag undrar om ni skulle kunna göra forumindelninge som är av typen trädstruktur (den man ser här uppe ovanför Kontrollpanelen, där det står "Flashback Forum > Flashback > Flashback '> Posta nytt ämne") även längst ner på sidan så om man är inne i ett inlägg och är längst ned på sidan så slipper man scrolla upp för att klicka på det forum man var inne i innan man klickade på inlägget?

Jag vet, ett äkta I-lands problem men i dessa tider av musarm osv så vore det väl inte fel? Eller är det svårt/icke möjligt attt genomföra rent tekniskt?
Citera
2006-02-05, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visslaren
Jag undrar om ni skulle kunna göra forumindelninge som är av typen trädstruktur (den man ser här uppe ovanför Kontrollpanelen, där det står "Flashback Forum > Flashback > Flashback '> Posta nytt ämne") även längst ner på sidan så om man är inne i ett inlägg och är längst ned på sidan så slipper man scrolla upp för att klicka på det forum man var inne i innan man klickade på inlägget?

Jag vet, ett äkta I-lands problem men i dessa tider av musarm osv så vore det väl inte fel? Eller är det svårt/icke möjligt attt genomföra rent tekniskt?
Det finns en länk längst ner som heter "topp" som är till för att du ska slippa skrolla sönder dig
Citera
2006-02-05, 20:25
Medlem
visslarens avatar
Oj, förlåt. Tack för hjälpen. Radera tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in