Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-08-01, 23:42
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Killar och män har i alla tider varit intresserad av god fysik. Förvisso leder det till kvinnlig sexuell upphetsning men fyller trots allt en mycket god livsfunktion, bra hälsa.

I takt med att kvinnor blivit mer och mer jämlika har det offentliga rummet sexualiserats mer och mer. Analblekning och plastikoperationer är inte nödvändiga, inte hälsosamma och framtvingas inte av män på något vis. Varför är det så? Patriarkal konspiration eller ett skrik på hjälp från kvinnan som är utsvulten på manlig uppmärksamhet( något feminismen egentligen vill lagstadga bort)?

( Jösses Lillskrot har du gått och blivit seriös på gamla dar? )

Absolut har killar/ män varit intresserad av sitt och andra mäns yttre genom tiderna, men olika kulturer/ tider har ju accepterat detta mer eller mindre eller hur?
låt mig gissa 1800-tal och 1900 tal minst.

Vidare så finns det misstänker jag rätt mycket som antyder att ex. vår tids intresse av heterosexuellt analsex har med porrvärlden att göra eller plasttuttar eller annat "rekvisita" från porrens visuella värld.
Precis som alla dessa rapporter från tonårstjejer som tycker att deras killar har konstiga idéer/ krav som vad de vill att tjejerna ska göra, eller se ut som, som kanske inte de flesta tjejer har någon lust till...analsex som övertydligt exempel.

Så jo jag skulle säga att vår tids "porr" influerar båda könen, på gott och ont.

Tyvärr dock så är den mesta mainstream porr inte gjord för tjejer, utan.....ja vadå?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback