Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Jag måste medge att ett icke obetydligt mått av skadeglädje infinner sig hos mig när jag observerar mötena mellan Sveriges liberalmarxistiska toleransfjantar och de invällande muslimerna. Om det verkligen kom till en kamp mellan dessa två sidor så är utgången given. Muslimerna segrar. En grupp som uttryckligen har svaghet, hedonism, egoism, dekadens och feghet som ideal har aldrig en chans.
Islam som religion är typisk semitisk dynga. Den är utformad för primitiva folk utan förmåga att internalisera moraliska koder. Det är bara i sådana här religioner man hittar uttryckliga förbud mot att våldta getter. Men...Islam kommer att tvinga fram en helt annan mentalitet hos svenskar och européer generellt. En mentalitet som hittat tillbaka till de rötter som en gång gjorde européerna oövervinneliga. Det innebär dödsstöten för vänstervridna agendor som feminism och HBTQ. Återigen känner jag av min skadeglädje här.
På medeltiden, under "Islams guldålder" fram till 1300-talet, var islam oövervinnerlig, och återupptäckte antikens filosofi, medicin, och astronomi, och indisk matematik. Medan västvärlden hade glömt sina antika rötter efter västroms splittring i massor av kungariken på 500-talet. Islam började vinna över kristna arméer och tränga in i Europa, som Spanien och Portugal på 700-talet fram till 1400-talets slut, och vann mot korsfararna i Jerusalem år 1187. Än idag är europeiska länder och regioner som Turkiet, Albanien, Bosnien Herzegovina, Tjetjenien och Dagestan dominerade av muslimer. Det var först på 1800-talet som västvärldens imperialister på riktigt började vinna krig över gamla muslimländer såsom Egypten. Då skapades islamismen som en antiimperialistisk lära, med en dröm om att återupprätta islams guldålder.
Men de verkliga vinnarna kommer varken att vara europeer eller araber, utan Kina. Östasiater har högre medel-IQ än oss alla. De var före oss i utvecklingen på medeltiden, och tingens ordning kommer förmodligen en dag att återgå till sitt naturliga tillstånd.