Citat:
Ursprungligen postat av
Kommer-vara-anon
Jag misstänker starkt att han inte FÅR ha kontakt med Issy, om min misstanke stämmer, så är det denna figur som misshandlat Jewels, så pass att hon enligt egen uppgift hoppade på kryckor i 6 veckor, och till viss del fortfarande har bestående men.
Sedan är bristande konsekvenstänk ofta en förekommande del i diagnosen som Jewels har, och om jag ska vara ärlig, så verkar hon lida av det. Känner mig vissa ggr taskigt mot Jewels, just av den orsaken att jag inte riktigt har ett stort förtroende på hennes förmåga till mer avancerade kognitiva funktioner.
Hur vet du det bara inte är en lögn och någonting som jewles har sagt i en video säger issy att han kommer ihåg när hans mamma blev misshandlad sedan i en annan så säger han att han inte kommer ihåg hur riktigt det var för att han inte minns. Borde man inte minnas sådant?
Varför står det inte sådant fall i faderns dokument som han har delat här.
Nej ush vilken tråkig trådd det här var ni får fortsätta att uttrycka er själva men det är ju fadern som vet mest i den här tråden så varför går du i mot han berättelse han var rätt till sin och även svurigt under dd
Detta börja likna mer en dagis tråd nu tar jag bort mitt konto