2026-05-22, 16:57
Medlem
VÄLDIGT tyst, undrar när helvetet på insta ska dra igång igen
Citera
2026-05-22, 19:13
Medlem
Drottningaviss avatar
Hur tror vi att första inlägget när hon kommer tillbaka blir?

Trötthet, skada, inläggning, allt är så jobbigt?
Citera
2026-05-22, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drottningavis
Hur tror vi att första inlägget när hon kommer tillbaka blir?

Trötthet, skada, inläggning, allt är så jobbigt?

Ja, något i den stilen.
”Aldrig varit tuffare innan”
Citera
2026-05-22, 22:08
Medlem
Ja och
Pappa behöver
Kött
Tårta
Blöjor
Glasögon
ost
medicin
pålägg
kaffe
bröd
färdigrätter
osv
osv
Citera
2026-05-23, 23:17
Medlem
Drottningaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellerina
Nu talaar ni ju om er själva i gen ??? . Förklara gärna vad DU menar !!!.

Varför försöka prata med oss om hur vi väljer att diskutera en person som delar sitt liv på sociala medier? Jag varken tigger, eller gråter ut dagligen om hur svårt mitt liv är. Stör du dig på hur vi diskuterar jewels så sök dig någon annan stans.
Citera
2026-05-25, 22:52
Medlem
Baisianuss avatar
Fortfarande tyst på Instagram. Ska vi gissa på att det är tyst en vecka till och sedan kommer ett par trevande ”Hey peeps” innan tiggerivalsen drar igång för fullt igen. Bild på rollatorn, en blåslagen arm, klagomål om dyr transport till vårdcentralen, ”hur ska pappa få mat tills den 19e” osv. Lika plötsligt som alltid är hyran fortfarande obetald igen. Och elen. ”Tänk om jag vore rik, då skulle jag ge så många så mycket”.
Citera
2026-05-26, 17:38
Medlem
Baisianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baisianus
Fortfarande tyst på Instagram. Ska vi gissa på att det är tyst en vecka till och sedan kommer ett par trevande ”Hey peeps” innan tiggerivalsen drar igång för fullt igen. Bild på rollatorn, en blåslagen arm, klagomål om dyr transport till vårdcentralen, ”hur ska pappa få mat tills den 19e” osv. Lika plötsligt som alltid är hyran fortfarande obetald igen. Och elen. ”Tänk om jag vore rik, då skulle jag ge så många så mycket”.
Det är uppenbart att hon läser tråden. Ny uppdatering nyss. Inleder med ”Hej alla peeps”. Klagar på social fobi, att hon inte klarar av att pilla med telefonen nu. Klagar över alla problem. Avslutar med att månaden är ”jättejobbig”. Märkligt att den sociala fobin aldrig infinner sig under andra halvan av månaden efter pensionsutbetalningarna, bara under första delen när dom fortfarande har pengar. Vi får väl se när det första rena tiggeriet sätter igång den här omgången? Vilken parasit hon är.
Citera
2026-05-26, 17:43
Medlem
Citat:
Det är uppenbart att hon läser tråden. Ny uppdatering nyss. Inleder med ”Hej alla peeps”. Klagar på social fobi, att hon inte klarar av att pilla med telefonen nu. Klagar över alla problem. Avslutar med att månaden är ”jättejobbig”. Märkligt att den sociala fobin aldrig infinner sig under andra halvan av månaden efter pensionsutbetalningarna, bara under första delen när dom fortfarande har pengar. Vi får väl se när det första rena tiggeriet sätter igång den här omgången? Vilken parasit hon är.

Jag har också sett det mönstret. De första dagarna efter pension är det radioskugga, sen runt den 25 kör det igång igen.. märkligt att det är varje månad
Citera
2026-05-26, 17:51
Medlem
Jahopp nu är hon tillbaka men denna gången var det socialfobi som stoppar henne från att ladda upp.... Om jag hade socialfobi skulle jag inte tigga på sociala medier stup i kvarten men you do you boo....... Och skulle inte heller lägga upp en YouTube video vart man är på sjukhus med brutet lårben och skrika framför alla tittare i flera sekunder xD
Citera
2026-05-26, 21:58
Medlem
”DeNnA mÅnADEn äR jÄtTe jObbIg” som alla andra månader då? Fattar inte hur nån går på detta, hennes tjat om allt. Inget kan ju bli bättre eftersom hon inte har ett jobb
Det kommer för alltid vara ”en jätte jobbig månad”
Citera
2026-05-26, 22:51
Medlem
Citat:
Gött med uppdatering väntat typ länga i flera dar hon är ju min idol och eran oxå det märks !!!. Kärlek börjar alltid med bråk slutar med barnvagn :P hahaha.
Citera
2026-05-28, 10:01
Medlem
Det som förvånar mig är att den här kvinnan aldrig verkar ha haft krav på sig att göra någonting? Ja, nu går det väl knappast när hon ser närmast döende ut men för några år sedan när hon var uppe och studsade och tillagade crazy köttfärssås, ägnade timmar åt TikTok-videos, reste till Köpenhamn osv.
Även om man har funktionshinder brukar man ha krav på sig att ha någon sysselsättning typ daglig verksamhet eller något slags lönebidragsjobb. Är det alla dessa inbillade diagnoser som gjort att hon sluppit göra ett enda dagsverke i sitt liv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in