2024-01-08, 22:11
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TornedalskSyster
Såg ett ca 5 år gammalt klipp där Jewels lagar mat. En jättegryta med grönsaker, pastasås, oliver, vindruvor, keso... Samt medkokta köttbullar och tillhörande fusilli.

Undrar verkligen om det var gott..

Pasta med pastasås och köttbullar kan jag förstå. Eventuellt pastasås där man adderar vissa grönsaker. Men selleri och oliver som båda har väldigt karaktäristiska smaker (inte nödvändigtvis dåliga smaker). Och vindruvor på det? Känns som att det är många smaker som skär sig.

Var det någon som åt upp allt?

Varför inte bara pasta med pastasås och köttbullar, med salladen (och keson) på sidan? Vindruvor till efterrätt? Visst, det kanske smakade bra men jag känner mig skeptisk.

Till hennes försvar säger Isabelle att hennes mat är skit god. 😅
Citera
2024-01-11, 01:57
Medlem
Acevixens avatar
Nu gråter J och säger folk inte ska tro på rykten osv
Det är inte rykten och lögner J. Vi vet vad du gjort. Varför ”måste allt vara offentligt”? Jo för du har gjort din dottern, hennes liv och ert offentlig och lagt ut saker om henne för att tjäna pengar på henne.
Du säger ”I fucking don’t care” men ändå klagar du på att du är less på det?
Hoppas karma biter dig hårt
Senast redigerad av Acevixen 2024-01-11 kl. 02:04.
Citera
2024-01-11, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acevixen
Nu gråter J och säger folk inte ska tro på rykten osv
Det är inte rykten och lögner J. Vi vet vad du gjort. Varför ”måste allt vara offentligt”? Jo för du har gjort din dottern, hennes liv och ert offentlig och lagt ut saker om henne för att tjäna pengar på henne.
Du säger ”I fucking don’t care” men ändå klagar du på att du är less på det?
Hoppas karma biter dig hårt

Ja och ”varför ska man smutskasta varann?” säger hon som hittar på att dottern säljer sex och tar droger. Hon är oförmögen att se sin egen skuld i allt som händer. I en live för länge sen sa hon något i stil med att hon aldrig skulle säga att Isabelle förstört hennes liv för det har hon inte. Minns inte exakt vad hon sa, men jag minns att det enda jag tänkte på när jag hörde det var det där klippet som cirkulerat där hon vrålar på det stackars barnet att hon har förstört livet för både Jewels och morfar.
Citera
2024-01-12, 17:34
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fontanajuice
Ja och ”varför ska man smutskasta varann?” säger hon som hittar på att dottern säljer sex och tar droger. Hon är oförmögen att se sin egen skuld i allt som händer. I en live för länge sen sa hon något i stil med att hon aldrig skulle säga att Isabelle förstört hennes liv för det har hon inte. Minns inte exakt vad hon sa, men jag minns att det enda jag tänkte på när jag hörde det var det där klippet som cirkulerat där hon vrålar på det stackars barnet att hon har förstört livet för både Jewels och morfar.

Vi går inte glömma alla live streams hon gjorde och satt och smutskasta både hennes dotter och Kevin. Alla ska respektera henne och hennes privatliv och hjälpa henne men hon däremot.. nej då är det inte samma sak. Som man bäddar får min ligga Jewels! Finns inget som smutskastar mer än Jullan-Gullan.
ja sätt den återigen cirkulerande på TikTok just nu och hade nästan förträngt hur illa der va.. hon kan säga till sin dotter när dottern bara va ett barn att barnet förstört henne och morfars liv. Men att inse att det faktiskt va Jullan som förstörde Isabelles och morfars liv går inte. Narcissist.
Citera
2024-01-13, 01:36
Avslutad
Citat:
Vi går inte glömma alla live streams hon gjorde och satt och smutskasta både hennes dotter och Kevin. Alla ska respektera henne och hennes privatliv och hjälpa henne men hon däremot.. nej då är det inte samma sak. Som man bäddar får min ligga Jewels! Finns inget som smutskastar mer än Jullan-Gullan.
ja sätt den återigen cirkulerande på TikTok just nu och hade nästan förträngt hur illa der va.. hon kan säga till sin dotter när dottern bara va ett barn att barnet förstört henne och morfars liv. Men att inse att det faktiskt va Jullan som förstörde Isabelles och morfars liv går inte. Narcissist.

Finns denna video att hitta någonstans? Har på något sätt missat den
Citera
2024-01-16, 14:40
Medlem
Acevixens avatar
Isabelle har fått en lägenhet, man blir ju väldigt glad och hoppfull för hennes skull.
Tror hon kommer komma långt ❤️
Citera
2024-01-16, 14:42
Medlem
brianpedersens avatar
Citat:
Isabelle har fått en lägenhet, man blir ju väldigt glad och hoppfull för hennes skull.

Held og lykke, Isabelle!
Citera
2024-01-16, 17:49
Medlem
Citat:

Det var goda nyheter!
Citera
2024-01-16, 18:52
Medlem
Daria.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bratworst
Finns denna video att hitta någonstans? Har på något sätt missat den

Ljudet finns på TikTok @exposemammajulia2.0
Citera
2024-01-17, 00:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daria.M
Ljudet finns på TikTok @exposemammajulia2.0
Tack!!
Citera
2024-01-17, 00:30
Avslutad
Har det kommit några livstecken från Jewels på senaste? Senast jag såg var oklara tiktokklipp på sin story
Citera
2024-01-17, 11:29
Medlem
TornedalskSysters avatar
Hoppas Isabelle får det bra i den nya lägenheten. Såg att hon får försörjningsstöd. Hoppas hon framledes kan skapa sig en stabil framtid och en stabil inkomst, utan att vara beroende av soc.
Önskar henne all lycka och välgång i framtiden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in