Citat:
Ursprungligen postat av
Fontanajuice
Ja och ”varför ska man smutskasta varann?” säger hon som hittar på att dottern säljer sex och tar droger. Hon är oförmögen att se sin egen skuld i allt som händer. I en live för länge sen sa hon något i stil med att hon aldrig skulle säga att Isabelle förstört hennes liv för det har hon inte. Minns inte exakt vad hon sa, men jag minns att det enda jag tänkte på när jag hörde det var det där klippet som cirkulerat där hon vrålar på det stackars barnet att hon har förstört livet för både Jewels och morfar.
Vi går inte glömma alla live streams hon gjorde och satt och smutskasta både hennes dotter och Kevin. Alla ska respektera henne och hennes privatliv och hjälpa henne men hon däremot.. nej då är det inte samma sak. Som man bäddar får min ligga Jewels! Finns inget som smutskastar mer än Jullan-Gullan.
ja sätt den återigen cirkulerande på TikTok just nu och hade nästan förträngt hur illa der va.. hon kan säga till sin dotter när dottern bara va ett barn att barnet förstört henne och morfars liv. Men att inse att det faktiskt va Jullan som förstörde Isabelles och morfars liv går inte. Narcissist.