2022-09-29, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Har inte kollat speciellt mycket på dessa då jag föredrar att roas av mongos som Rask och MMM.

Varför fortsätter misären och det här luffarlivet år ut och år in för dem?

Det är ju rätt uppenbart att Jewels behöver en CP-lägenhet med personal som kommer stöttar upp.

Vill hon inte ta emot hjälp eller har vården totalt missat att morsan är "lågbegåvad"?

Lätta svaret är pengar, kostar som fasen, så kan man undvika det, så försöker man undvika det. Och i den här familjens fall så tycker kommunerna att det går att undvika. Men ja, behovet finns.
Citera
2022-09-29, 23:17
Medlem
De hade en ny live nu för en stund sen. Jewels har tydligen fått ligga på sjukhus och fått åka in till akuten flera gånger. Hon sa också att de måste flytta för att hon ska må bra men att det är svårt att få till.
Antar att det är på grund av luften som hon mår dåligt.

Men vilken jävla röta, de har inte alls bott där länge ju.
Citera
2022-09-30, 00:34
Medlem
Miys avatar
Mm sån jävla otur att det ska vara dålig luft varje gång hon får ett hem, hoppas nästa lägenhet har bättre luft! 🙏🙏🙏
Citera
2022-09-30, 00:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
De hade en ny live nu för en stund sen. Jewels har tydligen fått ligga på sjukhus och fått åka in till akuten flera gånger. Hon sa också att de måste flytta för att hon ska må bra men att det är svårt att få till.
Antar att det är på grund av luften som hon mår dåligt.

Men vilken jävla röta, de har inte alls bott där länge ju.
Hon har väl gjort sig ökänd på orten i och med de där äventyren med Jehovas Vittnena och Ormkillen. Snabbaste lösningen Jewells ser är att fejka sjukdom och dra iväg på flyttvagnen ännu en gång med dottern på släp.

Bäst vore om Izzy kom ifrån dåren.
Citera
2022-10-06, 23:25
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Är morsan prostituerad....?
Rött hår , rosa sidenklänning och vita skinn stövlar en vanlig vardag för att hälsa på "ormkillen"?

Vad i hela helvete. Är hon gammal tjackpundare?

Och vem i hela friden är Ormkilllen??? Känns som värsta jävla seriemördarn ju

Förlåt att jag är efter men var längesen jag kollade på deras klipp
Citera
2022-10-07, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Mm sån jävla otur att det ska vara dålig luft varje gång hon får ett hem, hoppas nästa lägenhet har bättre luft! 🙏🙏🙏

Norrköping gnällde hon i, i lägenhet 2, men lägenhet 1 gick det väl bra i? Sedan var det Pålsboda, där gick det bra vad jag vet. Och nu Kumla eller vart det är. Låter ju mer som varannan lägenhet. Så då borde ju nästa fungera.
Citera
2022-10-07, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Är morsan prostituerad....?
Rött hår , rosa sidenklänning och vita skinn stövlar en vanlig vardag för att hälsa på "ormkillen"?

Vad i hela helvete. Är hon gammal tjackpundare?

Och vem i hela friden är Ormkilllen??? Känns som värsta jävla seriemördarn ju

Förlåt att jag är efter men var längesen jag kollade på deras klipp

Ormkillen är en vän till Jewels, man misstänker att det var delvis han som gjorde att Jewels ville flytta till Kumla. Man kan misstänka att hon är kär i Ormkillen och att det är därför hon spökar ut sig sådär när de ska till honom. Hon har ju superkomplex över sin ålder så tror att hon vill verka vara mer ungdomlig inför honom.
Citera
2022-10-07, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Norrköping gnällde hon i, i lägenhet 2, men lägenhet 1 gick det väl bra i? Sedan var det Pålsboda, där gick det bra vad jag vet. Och nu Kumla eller vart det är. Låter ju mer som varannan lägenhet. Så då borde ju nästa fungera.

Efter Norrköping två (och innan Pålsboda) var det ju Hjortkvarn. Gnäll.
Citera
2022-10-07, 16:05
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Ormkillen är en vän till Jewels, man misstänker att det var delvis han som gjorde att Jewels ville flytta till Kumla. Man kan misstänka att hon är kär i Ormkillen och att det är därför hon spökar ut sig sådär när de ska till honom. Hon har ju superkomplex över sin ålder så tror att hon vill verka vara mer ungdomlig inför honom.

Spökar ut 🤣 ja, det såg ut som hon skulle till sin pimp för att hämta veckans lön...

Vem var tanten som hjälpte dom att flytta in i nya lägenheten? Svårt att tro att det var nån soc-tant 🤔
Citera
2022-10-08, 04:45
Medlem
Xonk666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Spökar ut 🤣 ja, det såg ut som hon skulle till sin pimp för att hämta veckans lön...

Vem var tanten som hjälpte dom att flytta in i nya lägenheten? Svårt att tro att det var nån soc-tant 🤔

precis .. Izzy är på resa igen......... bra koll på Jewels osv....
Citera
2022-10-08, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xonk666
precis .. Izzy är på resa igen......... bra koll på Jewels osv....
Issy är i Karlshamn hos killen. Jewels vet förvisso att hon är hos pojkvännen, men vet inte var han bor. "Nånstans i Skåne". Karlshamn ligger i Blekinge.
Citera
2022-10-14, 22:25
Medlem
Morfars badande fötter fick vara med i senaste videon.

Issy ska ju förresten byta linje, hon tycker barn och fritid var för mycket plugg och för mycket interaktion. Nu vill hon gå vård och omsorg, om det också är för tungt så hoppar hon av.

Förstod ju att det skulle bli så, men sjukt synd. Har verkligen hejat på Issy och hennes skolgång. Säkert ett stort mentalt nederlag för henne om/att hon inte fixade det.
Den nya pojkvännen verkar däremot göra henne på gott humör. Verkar vara en skojfrisk kille.
Men Jewels tycker att han är för inställsam mot henne (mot Jewels alltså), och att det är konstigt att han vill hänga i lives när bara Jewels är live. Och att han framhåller sig själv för mycket i hennes lives. Hon tycker att det är misstänksamt, och det kan jag hålla med om att det är.

Men annars tycker jag han verkar vara snäll och reko.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in