2018-07-31, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Känns som en ren annons för SD, moderater som jobbat för mångfald ”ser ljuset”.
False flag av en politiker som vill säkra sin fortsatta karriär?
Vad är det för konstigt med att en svensk henkille åker på spö av blattar? Ljuset de såg var tåget som kom rusande i full fart, de hanterar nu chocken av en raserad världsbild och det kan ta sig konstiga former. ”False flag” har blivit lika söndertjatat som ”fake news”, skulle vara skönt att slippa det som standardförklaring till allt.
Citera
2018-07-31, 20:31
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Många som är emot Reinfeldt och hans försa politik som var och fortsatt är moderater. Utav den enkla anledning att de vill förändra moderaterna.
Aha, så han var egentligen någon slags anti-moderat! Han var emot moderaternas politik, men i stället för att välja ett parti som var politik han uppskattade så försökte han uppnå sina mål genom att förändra ett annat parti. Och maskerade detta skickligt genom att spela HBTQ-aktivist. Det är i så fall väldigt slugt, för det är nästan helt omöjligt att gissa sig till.

Annars tror jag säkert att de flesta moderater är helt medvetna om vilka konsekvenser deras politik för med sig. Det är bara det att de inte kan föreställa sig att det ska drabba just dem personligen.

Ofta hör man att våldsbrotten har minskat. Jag blir inte klok på det riktigt, det är möjligt att det är så. Kanske slogs man mera förr.

Men helt klart är att våldsbrotten har ändrat karaktär. När jag var ung fanns det egentligen två sätt att få stryk på. Var du en kvinna så fick du se till at bli ihop med en man med psykopatiska drag. Var du man fick du se till att vara ung, full, ute på stan en helgkväll och hålla på och knuffas och buffas med andra unga fulla män. Ville man bli överfallen skulle man uppehålla sig nattetid på folktomma platser. Om man undvek att sätta sig i de situationerna så var man så gott som helt garanterad att klara sig helskinnad.

Nu kan en medelålders man blir slagen sönder och samman mitt på dan, mitt ibland en massa folk. Det har hänt två gånger i Karlskrona bara med någon dags mellanrum. Nånting som var fullständigt otänkbart för trettio år sedan.

Men som sagt, vi har trots allt någon slags demokrati i Sverige, och 80% av invånarna VILL att det ska vara så. Sen att de inte kan tänka sig att det är just de som ska drabbas, det är en annan sak.
Citera
2018-07-31, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riksdagsmajoritet
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155454951836345&set=a.10150325506 771345.334982.614091344&type=3&theater

Frugan har skrivit om händelsen där det framkommer att mannen blev misshandlad framför sina barn av folk som yttrat "svennejävlar".

Egentligen en tragisk händelse. Men kan detta få dessa moderater att kanske gå över till SD?

"den man du kallar svennejävel och ger dig på är en man som brinner och kämpar för mångfald i sin vardag. Att just du ska ha lika rättigheter som alla andra. "

ja vad ska man säga?

att det inte drabbade någon oskyldig? eller är det hårt?
Citera
2018-07-31, 20:42
Medlem
Mor och far Moderat fick bara vad de förtjänade. Hoppas gänget fortsätter trakassera dem i deras närmiljö nu när de även "golat".

Gått omkring med näsan i vädret och tjatat om sin jävla mångfald och negerälskande. Snackat skit om Sverigedemokrater och andra som försökt att göra något åt blatteplågan.

Förhoppningen står dock till grabbarna i familjen som fick vara med om denna traumatiska multikulturella händelse. De kanske ser ljuset och börjar engagera sig i kampen för Sverige och den vita rasen.
Citera
2018-07-31, 20:45
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grundlurad medelklass
den man du kallar svennejävel och ger dig på är en man som brinner och kämpar för mångfald i sin vardag. Att just du ska ha lika rättigheter som alla andra.

Vad är "mångfald"? Lilla vän...Är det bara "spännande mat" och hipstermulatter i IKEA-reklam? Nej, det finns ingen stor sil på Arlanda som sorterar bort det. Importerar du Mosul, Kabul och Mogadishu så får du det.

Och rättigheter?! De är t ex pga HMF och "diskrimineringslagstiftning" et c större än för dig.

Likt en kristen martyr på Colosseum tindrar de med ögonen inför Mångfaldsparadiset när lejonet sträcker sig efter strupen...
Citera
2018-07-31, 20:49
Medlem
Bombaysapphires avatar
Synd om barnen att få se sin far bli nerslagen. Dock är mannen och partiet han representerar högst ansvariga för otaliga andra misshandlar och våldtäkter som skett till följd av deras politik, så det är väl inte mer än rätt att han ska få sin släng av sleven.

Chickens coming home to roost...
Citera
2018-07-31, 20:49
Medlem
Jan66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
Jo, det kan man ju förstå i dessa tider. Vilka är packet i bilarna då? Du verkar ha lite insikt i området..

Packet i bilarna kommer från ghettoområdet Kungsmarken.
Både moské och minaret med böneutrop finns.

Det finns ett antal gäng som håller till där. Brukar figurera i div brott. Man ser dom ofta i sina BMW, alltid fullt med folk i bilen. De brukar ta plats i Mekonomens självtvättar genom att först tvätta, sedan börja byta torkarblad o div pyssel innan de kör ut fast folk köar för att tvätta.
Citera
2018-07-31, 20:52
Medlem
KaptenKamrats avatar
Tyvärr är det detta som behövs för att folk ska vakna upp. Politiker får äntligen själva uppleva deras egna politik som de för. Har svårt att finna sympati.
Citera
2018-07-31, 20:58
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnDodTiger
Ny begäran, kan någon skapa skärmdump?

Det är 3000 kommentarer hitintills senaste 21 timmarna. Problemet med skärmdump blir att jag inte vill dom som skrivit det ska komma med. Jag vet ej hur uppskattad det är om jag skärmdumpar folk som jag tycker gjort arga kommentarer med hänvisning till invandringen och lägger upp här.

Men det är ungefär samma sak om och om igen: Invandrare ska utvisas, vissa menar att handlingen ska hatas och inte det etniska ursprunget, alltså vilket land folket kommer ifrån. Många skriver hånfullt att moderaten fick vad han ville.

Jag citerar:
"om dom får saft och bullar blir dom nog snälla".
"skicka ut dom till det dom kom i från"
"häkta regeringen som släpper in allt utan någon kontroll.. djävla svin .... etc... etc..."
"misshandel, våldtäkter, skjutningar, mord dagligen, vad händer med vårt land? Sverige har aldrig varit tryggare, jo det märks ju!"
"Sveriges framtid kan hänga på just din röst"
"det är ett förbannat allvarligt läge i Sverige, nu agerar vi den 9 sept"
"så går det när man öppnar hjärtat"
"vilka jävla idioter"
"man förtjänar det man röstat fram och gnäll inte över att ni fått stryk"

Det är en blandning bland kommentarerna. Jag ogillar mest dessa som skriver STYRKEKRAMAR och en massa hjärtan. Då jag associerar att kramas med att slåss inom fängelsekulturen. Sen är det meningslöst att skicka styrkekramar över Facebook för dom som inte fattar det.

Sen finns mupparna som skriver "styrkekramar till Eder" och likvärdigt snällt trams.

Märkligt nog verkar denna pappan utifrån vad jag läst i BLT agerat som en Kamakazepilot (jag vet ej hur det stavas). Och gått al-in mot ett gäng och filmat och härjat. Jag personligen skulle inte gjort så. Lite självbevarelsedrift har jag.

Men självklart anser jag att vi behöver poliser som är ute och patrullerar. Polisen kan inte gömma sig i sitt polishus. Pappan var föremål för polisingripande då han festade järnet och förlöjligade polisen och menade att om någon ville ha polishjälp den aktuella natten så var dom och störde festande bröllopsgäster. Det kanske var därför polisen inte kom till Långö? Dom var säkert upptagna med festande bröllopsgäster? Självklart ska polisen ingripa mot fester som spårar ut och väsnas och stör. Jag skiter i om ni ska gifta er. Jag misstänker alltså att denna olycka var på väg. En etnisk svensk som inte kan ta ett "nej" är en väntande katastrof i "Det nya Sverige".

Edit: Jag kollade nyligen upp den här moderatens facebook och det verkar var en person som inte är helt pk-fierad, utan istället verkar han ha en nyanserad bild. Exempelvis länkar han en artikeln om att alla kan inte hejda flygplan som den här trotsiga socialhögskolestudenten gjorde. Vilket jag håller med om. Likaså vill han ha hårdare straff och menar brottslingar kostar mera ute än inne i fängelset, vilket jag håller med om. Likaså att Almedalsveckan är en stor slösaktig firmafest för politiker, vilket jag också tycker. Jag vet egentligen inget närmare om den här personen. Kanske har han agerat med stort civilkurage? Min bild av den här personen är egentligen inte riktigt klar. Jag menar han agerat rätt eftersom polisen inte svarade i telefon och polisen tror jag jönsade med annat. Vi har en för dålig polis som vi märker i detta fallet.
Senast redigerad av Hegamon 2018-07-31 kl. 21:11.
Citera
2018-07-31, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riksdagsmajoritet
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155454951836345&set=a.10150325506 771345.334982.614091344&type=3&theater

Frugan har skrivit om händelsen där det framkommer att mannen blev misshandlad framför sina barn av folk som yttrat "svennejävlar".

Egentligen en tragisk händelse. Men kan detta få dessa moderater att kanske gå över till SD?

Multikultidåren fick spö av sina protogeer. Good riddance
Citera
2018-07-31, 21:08
Medlem
pestloppans avatar
Citat:

Det kan vara så, visst.
Citera
2018-07-31, 21:43
Medlem
Citat:

Det låter extremt osannolikt! Skulle han verkligen ha riskerat livet för att få en förevändning att byta parti menar du? Och dessutom blandat in sina söner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in