Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-30, 17:49
  #1
Medlem
Japhys avatar
Läste just den här tråden och fick en del tankar. Det finns en uppsjö av olika kryptocoins på marknaden. Så många att jag skulle vilja kalla dem för produkter. Det sitter säkerligen ett gäng på Malta just nu och skapar en ny liten produkt som ska marknadsföras.
Citat:
För er som inte vet vad Alqo är så är det ett masternodecoin som ska driva den första helt reglerade exchangen i europa i slutet av året, Bitfineon.
(FB) ALQO, enkel 10-50x pengarna under 2019?

Är det möjligt att flashback blir utnyttjat av marknadsförare av dessa olika coins? Är det okej? Råder någon diskussion kring detta bland modsen?

Jag förstår givetvis att diskussioner om diverse coins måste få förekomma. Allt är inte reklam. Men kan man inte tycka att en lansering av en ny kryptovaluta kommer betydligt närmare reklam, än diskussionsämne för en tråd?
__________________
Senast redigerad av Japhy 2018-07-30 kl. 18:01.
Citera
2018-07-30, 20:40
  #2
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Läste just den här tråden och fick en del tankar. Det finns en uppsjö av olika kryptocoins på marknaden. Så många att jag skulle vilja kalla dem för produkter. Det sitter säkerligen ett gäng på Malta just nu och skapar en ny liten produkt som ska marknadsföras.

(FB) ALQO, enkel 10-50x pengarna under 2019?

Är det möjligt att flashback blir utnyttjat av marknadsförare av dessa olika coins? Är det okej? Råder någon diskussion kring detta bland modsen?

Jag förstår givetvis att diskussioner om diverse coins måste få förekomma. Allt är inte reklam. Men kan man inte tycka att en lansering av en ny kryptovaluta kommer betydligt närmare reklam, än diskussionsämne för en tråd?

Om tråden formuleras som något med diskussionsvärde så är det svårt att avfärda det som reklam även om det säkerligen är det bakomliggande syftet ibland.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback