2018-07-30, 08:37
Medlem
Då var årets upplaga slut. Jag var inte där, för det passade tyvärr inte in. Men har kikat mycket live TV.

Men om vi ska ta nästa års upplaga:
Dom kommer ju att arrangera ett evenemang i Frankrike i Mars som utspelar sig i Alperna. https://www.tomorrowland.com/en/winter/welcome - tycker detta verkar helt sjukt häftigt. Lite sugen på det. Men får se vad priserna hamnar på.

Sen inför Belgiens 2019 så har jag inte superkoll på biljettsläppet.

Om det funkar för mig, så är definitivt planen att åka ned nästa år.
Citera
2018-12-22, 22:54
Medlem
Coretourss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesMannen
Sen inför Belgiens 2019 så har jag inte superkoll på biljettsläppet.
Biljettsläppet kan delas in i tre omgångar för 2019 upplaga

Global Journey
19 Januari 17:00

Worldwide pre-sale
26 januari 17:00

Worldwide ticket sale
2 Februari 17:00
Citera
2018-12-26, 14:23
Bannlyst
Nice!
Citera
2018-12-26, 16:14
Medlem
flybikess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coretours
Biljettsläppet kan delas in i tre omgångar för 2019 upplaga

Global Journey
19 Januari 17:00

Worldwide pre-sale
26 januari 17:00

Worldwide ticket sale
2 Februari 17:00

Är de samma biljetter bara att dom delar upp de i 3 släpp? Hur svårt är de att få tag i typ 4 biljetter?
Är sjukt sugen på att åka dit har varit lite av en dröm i några år nu
Citera
2018-12-29, 13:07
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flybikes
Är de samma biljetter bara att dom delar upp de i 3 släpp? Hur svårt är de att få tag i typ 4 biljetter?
Är sjukt sugen på att åka dit har varit lite av en dröm i några år nu

Om du verkligen vill åka dit så boka global journey, det släpps innan ordinarie biljettsläpp och brukar aldrig sälja ut paniksnabbt pga att det är mycket dyrare. Vanliga biljetter är som vanligt helt sjukt tryck på och chansen är typ 1/20 att du får biljett om du inte kommer från Belgien trots att det är 2 upplagor. Det finns dock val som ska vara lite lättare tror jag, typ friendship garden.

Sen går det oftast att få biljetter genom typ festivalbussen eller vad de heter utan större problem.

Kolla svenskartilltomorowland på facebook och tomorrowland på reddit för bra info
Citera
2019-01-28, 13:10
Medlem
Hej! Är det någon som har erfarenhet av hur man går till väga för att sälja sina biljetter vidare? Var en av de lyckliga som fick tag på 4 biljetter på biljettsläppet och skulle vilja hitta en ny ägare till dessa. Funderar på hur man bäst går till väga. Eftersom armbanden kommer bli hemskickade till den som betalade för dom (mig) i juni så känns ju inte detta så bra om man sålt dom till en ny ägare den närmsta veckan.
Citera
2019-02-03, 04:09
Medlem
Tranc33s avatar
Lättast är ju att hitta köpare å skriva i dess namn. Sen när de kommer hem till dig hämtar personen biljetterna/armbanden å betalar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in