Citat:
Ursprungligen postat av
jay.simpson
Däremot blir jag bara än mer motiverad att rösta på SD. Om inte annat för att slå ner på antidemokratiska krafter som Minna med svenska staten står för. Fascisten Minna har uppskattat Iran som jag har för mig att hon har sitt ursprung i.
Mina Dennert är inte direkt den smartaste blatten vi har här i Sverige, faktum är att hon är en av de mest svagbegåvade, hon är ett sänke för vad hon än representerar.
Låt henne hållas, hon är röstmagnet åt de "omänskliga" partierna.
"Never interrupt your enemy when he is making a mistake."
Keep it up Dennert! Din gränslösa idioti skapar fler som röstar på "omänskliga" partier.
I like it.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tinuviel
I nuläget har vi inte en fungerande valhemlighet. Det går att se vilja valsedlar som människor plockar åt sig och har du en organisation med grundtanken "allt till höger om mp = Adolf" (för att citera humorgruppen Schack på schemat) som hoovrar utanför vallokalen i kampen för det goda så tycker jag att det börjar luta åt otillbörlig påverkan.
Gör som jag gör, ta en av samtliga valsedlar som finns. Valhemligheten förblir intakt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cauvie
Kan faktiskt inte minnas om jag verkligen fick hem några valsedlar året 2014. För då fick jag plocka valsedlarna på partiet jag ville rösta på väl vid vallokalen.
Har aldrig fått några valsedlar hemskickade, min brevbärare är dock blatte, kommunist och tjuv.
Troligtvis därför.