2018-07-27, 20:21
Medlem
scraftys avatar
Undrar av nyfikenhet. Ni som har köpt sex någon gång, har ni använt kondom eller har ni kört utan någon gång? Drabbats av någon sjukdom ifall ni kört utan eller klarat er ändå?
Citera
2018-07-27, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Undrar av nyfikenhet. Ni som har köpt sex någon gång, har ni använt kondom eller har ni kört utan någon gång? Drabbats av någon sjukdom ifall ni kört utan eller klarat er ändå?

Låter väldigt korkat att chansa och köra på utan kondom. Dessutom skulle jag tro att dom flesta prostituerade idag insisterar på att använda kondom.
Citera
2018-07-27, 21:09
Medlem
Noose..s avatar
Varför kör ni inte rysk roulett med en ak5 i stället?
Det är ju inte det fräschaste stället ni väljer att stoppa kuken i när ni går till en hora. Utan gummi så måste man vara helt tappad
Citera
2018-07-27, 21:36
Bannlyst
folk som går till prostituerade bryr sig inte om sånt. dom bryr sig inte om mycket alls, överhuvudtaget.
Citera
2018-07-28, 01:09
Medlem
Långt inlägg

Har gjort några idiot val i livet fast att risken ändå har varit relativt liten.
Har knullat glädjeflickor och normala flickor både i Thailand och Tyskland.

I Thailand har jag haft sex med två stycken utan kondom. Dom båda var relativt unga, en ca 19 och den andra 25.
Dom kändes rätt städade och är tveksam på om dom var horor på heltid eller överhuvutaget.
Men jag pröjsade ändå.

Sen hade jag även sex med en riktigt rutinerad äldre gogo bar tjej (hora) som troligtvis var runt 40 och den här gången gick kondomen sönder i henne och då blev jag faktiskt riktigt nojig..

Men annars har jag alltid använt kondom där nere.

I Tyskland var jag på ett riktigt mäktigt horhus.
Där måste dom testa sig för att jobba som glädjeflicka.
Har dom inga könssjukdomar så är det bara att knega på.
Iallafall där hade jag sex med en riktigt skön brud som var ca 23 om jag minns rätt.
Hon var nog rätt upphetsad på mig eftersom hon gjorde ett undantag utan kondom.
Tryckte in min pjäs i venusberget och avslutade med att sprutade i henne (vilket hon inte gillade lika mycket &#128515.

Men med alla andra var jag duktig och använde kondom (förutom vid avsugning).

Ingen av gångerna har jag fått någon sjukdom.

Men där emot i Sverige har fått ett antal gånger klamydia....

Så enligt min erfarenhet är brudarna här hemma mer smutsiga/smittorisker en riktiga horor utomlands.
Men kan samtidigt även haft väldigt mycket tur!

Ursäkta stavfel osv, go kväll!
Citera
2018-07-28, 01:16
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gringo13
Långt inlägg

Har gjort några idiot val i livet fast att risken ändå har varit relativt liten.
Har knullat glädjeflickor och normala flickor både i Thailand och Tyskland.

I Thailand har jag haft sex med två stycken utan kondom. Dom båda var relativt unga, en ca 19 och den andra 25.
Dom kändes rätt städade och är tveksam på om dom var horor på heltid eller överhuvutaget.
Men jag pröjsade ändå.

Sen hade jag även sex med en riktigt rutinerad äldre gogo bar tjej (hora) som troligtvis var runt 40 och den här gången gick kondomen sönder i henne och då blev jag faktiskt riktigt nojig..

Men annars har jag alltid använt kondom där nere.

I Tyskland var jag på ett riktigt mäktigt horhus.
Där måste dom testa sig för att jobba som glädjeflicka.
Har dom inga könssjukdomar så är det bara att knega på.
Iallafall där hade jag sex med en riktigt skön brud som var ca 23 om jag minns rätt.
Hon var nog rätt upphetsad på mig eftersom hon gjorde ett undantag utan kondom.
Tryckte in min pjäs i venusberget och avslutade med att sprutade i henne (vilket hon inte gillade lika mycket &#128515.

Men med alla andra var jag duktig och använde kondom (förutom vid avsugning).

Ingen av gångerna har jag fått någon sjukdom.

Men där emot i Sverige har fått ett antal gånger klamydia....

Så enligt min erfarenhet är brudarna här hemma mer smutsiga/smittorisker en riktiga horor utomlands.
Men kan samtidigt även haft väldigt mycket tur!

Ursäkta stavfel osv, go kväll!
Nja, Thailand borde man akta sig för. Mycket HIV och hepatit där.
Tyskland har förbjudit att ha sex utan kondom vid sexköp. De flesta ställerna "tvingar" tjejerna att testa sig. Men nu blir det svårare att få utan kondom pga nya lagen.
De brudar som knullar utan kondom med dig gör säkert det också med andra och bryr sig inte....
Citera
2018-07-28, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roddarn2180
Låter väldigt korkat att chansa och köra på utan kondom. Dessutom skulle jag tro att dom flesta prostituerade idag insisterar på att använda kondom.

Nope, pröjsa 200-300€ extra så är det bara att köra på. 100%.
Citera
2018-07-28, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Nja, Thailand borde man akta sig för. Mycket HIV och hepatit där.
Tyskland har förbjudit att ha sex utan kondom vid sexköp. De flesta ställerna "tvingar" tjejerna att testa sig. Men nu blir det svårare att få utan kondom pga nya lagen.
De brudar som knullar utan kondom med dig gör säkert det också med andra och bryr sig inte....

Du har helt rätt i det där med thailand finns givetvis en hel del skit där.

Men i Tyskland var jag inte orolig en sekund efteråt.
Gick flera månader utan att testa mig.
Vet att det låter jävligt dumt men som sagt så testar dom sig nästintill hela tiden vilket sliddjuren hemma på krogarna knappast gör.

Jag hade varit orolig för en random brud här hemma i sverige men horor på riktiga horhus i Tyskland inte en chans
Citera
2018-07-28, 01:42
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gringo13
Du har helt rätt i det där med thailand finns givetvis en hel del skit där.

Men i Tyskland var jag inte orolig en sekund efteråt.
Gick flera månader utan att testa mig.
Vet att det låter jävligt dumt men som sagt så testar dom sig nästintill hela tiden vilket sliddjuren hemma på krogarna knappast gör.

Jag hade varit orolig för en random brud här hemma i sverige men horor på riktiga horhus i Tyskland inte en chans
Exakt det jag säger, "horer" eller vanliga svenska tjejer, spelar ingen roll. De (de som gör det) knullar utan kondom med folk de inte känner, för pengar eller gratis, resultatet är samma. Fattar inte hur folk kan tro att det är säkrare att ragga upp nån random brud på krogen ska vara säkrare.....
Citera
2018-07-28, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChemicalGirl
Exakt det jag säger, "horer" eller vanliga svenska tjejer, spelar ingen roll. De (de som gör det) knullar utan kondom med folk de inte känner, för pengar eller gratis, resultatet är samma. Fattar inte hur folk kan tro att det är säkrare att ragga upp nån random brud på krogen ska vara säkrare.....

Instämmer helt i vad du säger
Citera
2018-07-28, 03:24
Medlem
Hermann666s avatar
Jag har inte provat själv men på FKK Dietzenbach erbjuder tjejerna sex utan kondom med creampie för 30 Euro, trots den nya lagen. I Österrike är det många prostituerade som erbjuder sex utan kondom.
Citera
2018-07-28, 03:58
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Jag har inte provat själv men på FKK Dietzenbach erbjuder tjejerna sex utan kondom med creampie för 30 Euro, trots den nya lagen. I Österrike är det många prostituerade som erbjuder sex utan kondom.
Ja som sagt inte omöjligt men de flesta vill ju ändå inte göra det. Finns ju de som jobbar utan nått tillstånd genom internetsidor.
Det går väl alltid att hitta någon tjej som gör det. Du behöver ju inte vara i tysktalande länder för att hitta såna tjejer. Finns ju även i Sverige.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in