Långt inlägg
Har gjort några idiot val i livet fast att risken ändå har varit relativt liten.
Har knullat glädjeflickor och normala flickor både i Thailand och Tyskland.
I Thailand har jag haft sex med två stycken utan kondom. Dom båda var relativt unga, en ca 19 och den andra 25.
Dom kändes rätt städade och är tveksam på om dom var horor på heltid eller överhuvutaget.
Men jag pröjsade ändå.
Sen hade jag även sex med en riktigt rutinerad äldre gogo bar tjej (hora) som troligtvis var runt 40 och den här gången gick kondomen sönder i henne och då blev jag faktiskt riktigt nojig..
Men annars har jag alltid använt kondom där nere.
I Tyskland var jag på ett riktigt mäktigt horhus.
Där måste dom testa sig för att jobba som glädjeflicka.
Har dom inga könssjukdomar så är det bara att knega på.
Iallafall där hade jag sex med en riktigt skön brud som var ca 23 om jag minns rätt.
Hon var nog rätt upphetsad på mig eftersom hon gjorde ett undantag utan kondom.
Tryckte in min pjäs i venusberget och avslutade med att sprutade i henne (vilket hon inte gillade lika mycket 😃

.
Men med alla andra var jag duktig och använde kondom (förutom vid avsugning).
Ingen av gångerna har jag fått någon sjukdom.
Men där emot i Sverige har fått ett antal gånger klamydia....
Så enligt min erfarenhet är brudarna här hemma mer smutsiga/smittorisker en riktiga horor utomlands.
Men kan samtidigt även haft väldigt mycket tur!
Ursäkta stavfel osv, go kväll!