Citat:
Ursprungligen postat av
ossseosse
Tja Jag har en fråga. Vet ni något BTC site som har som alternativ att "skapa" BTC när trycket inte är så högt. Jag har BRD idag och där kostar det 10% att #skapa" BTC. men då har jag Bitcoins på 5min. Har hört att det ska finnas billigare alternativ, där man får vänta en dag eller två innan man får sina BTC till min plånbok. Är det någon vänlig själ som kan tipsa om någons sånt företag.
MVH
Osse
Oj hör verkar det vara lite oklarheter i vad du är ute efter. Jag antar att du vill köpa Bitcoins billigare.
Jag känner inte till BRD men antar att det är ett företag likt Coinbase där du kan köpa Bitcoins. För man ”skapar” inte BTC utan man minear dem genom den POW struktur som det är uppbyggt på.
Sen är din 10% siffra oklar. 10% av vadå? Påslag på det marknadspriset som Bitcoin säljs för på olika marknader?
Det finns massvis av sidor där du kan köpa Bitcoins. Självfallet lägger dem på en summa när dem säljer. Jag skulle gissa att localbitcoins, Gemini, Coinbase PRO är de billigare alternativen när du ska köpa Bitcoins av någon annan.
Jag skulle också föreslå att du läser på lite mer om hur det fungerar innan du köper allt för mycket.