2018-07-25, 18:06
Bannlyst
Heej, någon som vet vart man kan beställa e-cigg utan att behöva skriva in sitt personummer? Vill ju få tag på en (utan nikotin) och för ett rimligt pris.
Citera
2018-07-25, 18:19
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Be en polare köpa ut i fysisk butik istället. Alternativt beställ från Ebay, och se till att det skickas från ett EU-land så slipper du betala extra avgift
Citera
2018-07-25, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goanddie
Heej, någon som vet vart man kan beställa e-cigg utan att behöva skriva in sitt personummer? Vill ju få tag på en (utan nikotin) och för ett rimligt pris.

kolla blocket eller shpock typ
Citera
2018-07-25, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
Be en polare köpa ut i fysisk butik istället. Alternativt beställ från Ebay, och se till att det skickas från ett EU-land så slipper du betala extra avgift

Om man beställer från ebay, kommer fet hem i brevlådan då, eller utlämmningställe? Då måste man ju visa ID
Citera
2018-07-26, 01:43
Medlem
Hur svårt kan det vara att lägga vantarna på en nikotinfri e cigg? Bara att be en polare köpa. Köp själv på nån kiosk , testa tills du får napp.
Citera
2018-07-26, 01:55
Medlem
Tuttdyrkarens avatar
Citat:
Om man beställer från ebay, kommer fet hem i brevlådan då, eller utlämmningställe? Då måste man ju visa ID
Det beror ju på hur stort paketet är, men i de flesta fall skulle jag gissa att det kommer till ditt postombud. Men det är ingen åldersgräns på att hämta ut paket, och de som jobbar där har ju ingen aning vad som finns i paketet, och det är inte deras jobb överhuvudtaget.
Citera
2018-07-26, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
Det beror ju på hur stort paketet är, men i de flesta fall skulle jag gissa att det kommer till ditt postombud. Men det är ingen åldersgräns på att hämta ut paket, och de som jobbar där har ju ingen aning vad som finns i paketet, och det är inte deras jobb överhuvudtaget.

Aaa, okev vad bra, för jag beställde en där nu hehe.
Citera
2020-03-25, 15:39
Medlem
Citat:
Aaa, okev vad bra, för jag beställde en där nu hehe.

var köpte du den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in