• 1
  • 2
2006-02-06, 05:01
Medlem
Orissas avatar
Legat och dvalat hela natten sen jag tog tabletterna igår ikväll. Vaknat till o från, klivit upp ur sängen, rökt nån cigg, suttit o noddat en stund för att sen återgå till att dvala vidare. Vaken drömmarna är minst sagt trevliga. Effekten börjar avta nu men är glad över stunden jag haft. Oxycontin är nånting jag vill andvända fler gånger vid väl valda tillfällen

Har provat Dolcontin innan och det upplevde jag som starkare men det kan varit en fråga om dos och omständigheter. Även där vart det noddande, kliande och vakendrömmar.

Skulle va intressant att veta vad dom halvstora tabletterna är för några. Har 3 stycken, allt jag fick skulle va moffepreparat. Kollade närmare på dom nu och de är inte gråaktiga. skulle hellre säga att de har en svag rosa nyans. Är tryckt med nånting som ser ut som en fyrkant där det står "LF" i mitten av.

Kunde inte urskilja vad som va tryckt i förgår men det va nog Xanoren som spökade till det då.
Citera
2006-02-07, 12:33
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orissa
Skulle va intressant att veta vad dom halvstora tabletterna är för några. Har 3 stycken, allt jag fick skulle va moffepreparat. Kollade närmare på dom nu och de är inte gråaktiga. skulle hellre säga att de har en svag rosa nyans. Är tryckt med nånting som ser ut som en fyrkant där det står "LF" i mitten av.

Kunde inte urskilja vad som va tryckt i förgår men det va nog Xanoren som spökade till det då.

Låter som Lergigan Forte: http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...7&UserTypeID=2 men de är ju inte rosa :-/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in