2018-07-24, 00:08
Medlem
De senaste två dagarna har jag svettas enormt mycket, var på gymmet och svetten droppade ner för ansiktet, vilket nästan aldrig har hänt mig förut, bara en gång för många år sedan när jag körde ett riktigt hårt träningspass. Nu under kvällen droppar det ner från huvudet och ansiktet, inte lika mycket som när jag tränade dock, är det normalt? Det är ovanligt varmt ute men ändå.
Citera
2018-07-24, 00:09
Medlem
stahlhelm1916s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AusSchlauch
De senaste två dagarna har jag svettas enormt mycket, var på gymmet och svetten droppade ner för ansiktet, vilket nästan aldrig har hänt mig förut, bara en gång för många år sedan när jag körde ett riktigt hårt träningspass. Nu under kvällen droppar det ner från huvudet och ansiktet, inte lika mycket som när jag tränade dock, är det normalt? Det är ovanligt varmt ute men ändå.

tänker du för mycket?
vad dem andra tränarna tycker etc?
Citera
2018-07-24, 00:10
Bannlyst
varför tränar du när det är så varmt? har du möjligen tappat en hantel på huvudet?

lyd mitt råd, vänta med att träna tills det blir svalare.
Citera
2018-07-24, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stahlhelm1916
tänker du för mycket?
vad dem andra tränarna tycker etc?

Va?

Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
varför tränar du när det är så varmt? har du möjligen tappat en hantel på huvudet?

Måste hålla igång.
Citera
2018-07-24, 00:11
Medlem
Hahah jo det är normalt, efter vissa av mina gympass ser det bokstavligen ut som jag har duschat. Gymmen brukar ha jävligt dålig AC eller inte någon alls.

Får fan svettpölar på ryggen av denhär värmen men jag klagar inte
Citera
2018-07-24, 00:13
Medlem
stahlhelm1916s avatar
Citat:
Va?

Måste hålla igång.

det va en teori.

fortsätt träna du och svettas som en gris
Citera
2018-07-24, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stahlhelm1916
det va en teori.

fortsätt träna du och svettas som en gris

Din teori var felaktig.

Godnatt.
Citera
2018-07-24, 00:17
Medlem
Mulle-Meths avatar
Hur gammal är du? Äter du några mediciner?

Jag svettas nog mer än dig när jag sitter helt still och väntar på bussen på grund av medicinering exempelvis. Och det har heller inte varit såhär varmt på länge så att du svettas är nog inte så konstigt.
Citera
2018-07-24, 00:24
Medlem
Jag har svettats i veckor. Kan knappt gå ut men nu två dagar normalsvettig bortsett från att jag normalt inte svettas. Äter inte mediciner eller något. Antagligen svettas du av samma orsak som en annan, värmen. Även om de flesta ser ut att klara den bättre.
Citera
2018-08-26, 02:36
Bannlyst
Citat:

Om du svettas som en gris så är det väl inget att gnälla över, grisar kan inte svettas!
Citera
2018-09-03, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulle-Meth
Hur gammal är du? Äter du några mediciner?

Jag svettas nog mer än dig när jag sitter helt still och väntar på bussen på grund av medicinering exempelvis. Och det har heller inte varit såhär varmt på länge så att du svettas är nog inte så konstigt.

Lagom gammal, näe inga mediciner. Visade sig att det var en kombo av värmen och den hårda träningen så det löste sig

Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Om du svettas som en gris så är det väl inget att gnälla över, grisar kan inte svettas!
Bara en gris kan veta en sån sak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in