De senaste två dagarna har jag svettas enormt mycket, var på gymmet och svetten droppade ner för ansiktet, vilket nästan aldrig har hänt mig förut, bara en gång för många år sedan när jag körde ett riktigt hårt träningspass. Nu under kvällen droppar det ner från huvudet och ansiktet, inte lika mycket som när jag tränade dock, är det normalt? Det är ovanligt varmt ute men ändå.
De senaste två dagarna har jag svettas enormt mycket, var på gymmet och svetten droppade ner för ansiktet, vilket nästan aldrig har hänt mig förut, bara en gång för många år sedan när jag körde ett riktigt hårt träningspass. Nu under kvällen droppar det ner från huvudet och ansiktet, inte lika mycket som när jag tränade dock, är det normalt? Det är ovanligt varmt ute men ändå.
tänker du för mycket?
vad dem andra tränarna tycker etc?
Hahah jo det är normalt, efter vissa av mina gympass ser det bokstavligen ut som jag har duschat. Gymmen brukar ha jävligt dålig AC eller inte någon alls.
Får fan svettpölar på ryggen av denhär värmen men jag klagar inte
Jag svettas nog mer än dig när jag sitter helt still och väntar på bussen på grund av medicinering exempelvis. Och det har heller inte varit såhär varmt på länge så att du svettas är nog inte så konstigt.
Jag har svettats i veckor. Kan knappt gå ut men nu två dagar normalsvettig bortsett från att jag normalt inte svettas. Äter inte mediciner eller något. Antagligen svettas du av samma orsak som en annan, värmen. Även om de flesta ser ut att klara den bättre.
Om du svettas som en gris så är det väl inget att gnälla över, grisar kan inte svettas!
Jag svettas nog mer än dig när jag sitter helt still och väntar på bussen på grund av medicinering exempelvis. Och det har heller inte varit såhär varmt på länge så att du svettas är nog inte så konstigt.
Lagom gammal, näe inga mediciner. Visade sig att det var en kombo av värmen och den hårda träningen så det löste sig
Citat:
Ursprungligen postat av JagBlirVansinnig
Om du svettas som en gris så är det väl inget att gnälla över, grisar kan inte svettas!