2018-07-25, 15:47
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
32 miljoner människor bor i Afghanistan, enligt Wikipedia.

Ska alla dessa bo i Sverige? Enligt Elin dör man ju om man bor i Afghanistan.

"He will most likely die". Ja, jo. Eller så är detta en uppmärksamhetskick av monstruösa proportioner. Likesen och kommentarerna från klimakteriekossorna duggar tätt. De resonliga, männen, sitter tysta och kokar av ilska när de ser galenskapen.

Varför är kvinnor på det här sättet på nätet? Varför? Vad är det som gör att det bara är Margareta och Birgitta i kommentarsfälten? Har kvinnor lägre intelligens? All forskning jag läst säger ju trots allt inte det.

Jag blir genuint nyfiken.
2018-07-25, 15:51
Medlem
Så här hyllar Kristina Lindqvist aktivisten som stoppade utvisningen:

Citat:
Civil olydnad har alltid varit en central kraft för samhällsförändring

https://www.dn.se/kultur-noje/kulturdebatt/kristina-lindquist-civil-olydnad-har-alltid-varit-en-central-kraft-for-samhallsforandring/

Det är den här sortens hyllningar från MSM som har hjälpt till att skapa den katastrofala invandringssituation som vi har i Sverige idag.

Det är katastrof.
2018-07-25, 15:53
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnerstInne
Motivationsföreläsare? Motivation till vadå?
Kulturmarxistisk normrevolution antagligen. Vilket innebär att man vänder upp-och-ned på allt som är normalt, naturligt, vackert, sunt, sant och gott... så att allt istället blir abnormt, degenererat, groteskt, destruktivt, förljuget och djävulskt. Det är vad som lärs ut på svenska universitet idag. Karl Marx judeskägg krullar sig av tillfredsställelse över utvecklingen.
Senast redigerad av PK-befriad 2018-07-25 kl. 16:11.
2018-07-25, 15:54
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Mer å läsa om deportationen och hur det slutade:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2115062125402380&id=10000 6958395744

HATTEN AV TILL POLISEN !

Afghanlagen verkar inte fungera.
2018-07-25, 16:02
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Antagligen motivation till luftfartssabotage. Något annat kan jag inte se att hon är bra på.

Luftfartssabotage lyckades hon inte med, luftfartssabotage kräver att farkosten är i uppe i skyn. Så frågan kvarstår: motivation till vadå? Motivation till misslyckande? För resultatmässigt misslyckades hon att få sin afghanska vän att stanna.
Medlem
Observerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumpLump
Fast hur vet du att det inte var så då?
Hur vet du att han inte skulle bli avrättad?

Inte för att jag har något bevis till motsatsen men enligt henne så tror hon ju så starkt att han skulle avrättas?

Fast det verkar ju som att hon egentligen är där för någon annan yngling från start så....

WHO knows

Skrev jag att jag visste vad som skulle hända afghanen? Nej.
Det är väl rätt relevant att hon med största sannolikhet inte hade en jävla aning heller. På samma sätt som att hon inte har en aning om ifall denna kille skulle våldta någon i Sverige.
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
32 miljoner människor bor i Afghanistan, enligt Wikipedia.

Ska alla dessa bo i Sverige? Enligt Elin dör man ju om man bor i Afghanistan.

"He will most likely die". Ja, jo. Eller så är detta en uppmärksamhetskick av monstruösa proportioner. Likesen och kommentarerna från klimakteriekossorna duggar tätt. De resonliga, männen, sitter tysta och kokar av ilska när de ser galenskapen.

Varför är kvinnor på det här sättet på nätet? Varför? Vad är det som gör att det bara är Margareta och Birgitta i kommentarsfälten? Har kvinnor lägre intelligens? All forskning jag läst säger ju trots allt inte det.

Jag blir genuint nyfiken.

För att kvinnorna törstar efter afghansk kuk samt är mer känslostyrda.
2018-07-25, 16:08
Medlem
Är rent vansinne att vi ens ska deportera afghaner då det är en av de grupperna som bidragit mest till vår ekonomi, är inte för inte att sidenvägen går igenom afghanistan.

Det jag funderar på om det är möjligt att anmäla polisen för förargelseväckande beteende och för övervåld? man kan inte försöka tvinga en demokratisk aktivist.
2018-07-25, 16:10
Medlem
En sinnesförvirrad "aktivist" som borde sitta i en madrasserad cell. Hur 32 miljoner kan leva i ett land utan att dö blir svårt att förklara bort varje gång när det handlar om en utvisning till resp. land.
2018-07-25, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantAgda23
Läser om detta på första sidan på CNN...

https://edition.cnn.com/2018/07/25/europe/swedish-deportation-protest-intl/index.html

Det slås upp stort i utländska tidningar, men inte i de svenska.
Har de fått nya förhållningsdirektiv tro?
2018-07-25, 16:15
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Hon hade löst biljett & gått igenom säkerhetskontrollen. Inte så lätt att förutspå detta.
Men framöver kan man givetvis sätta henne på en no-fly-lista, då får hon inte flyga överhuvudtaget. Ett rimligt straff.

Ok

det förklarar ju !

no fly list ? -Når det alla flygbolag ?
2018-07-25, 16:20
Medlem
jay.simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Mer å läsa om deportationen och hur det slutade:

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2115062125402380&id=10000 6958395744

HATTEN AV TILL POLISEN !

Polisen som jag annars föraktar imponerar verkligen här följer order och låter sig inte hunsas av aktivister. Se bara hur afghanerna fick grisa ner under den olagliga demonstrationen förra året. Polisen stod på sidan av och kollade på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in