Citat:
Ursprungligen postat av
Leibach
För övrigt är det sjukaste jag varit med om på en seriös, känd bordell i Kph där man inte ens får avsugning utan gummi. En tjej jag hade träffat innan och haft riktigt bra sex med, fått bra kontakt och trivdes bra ihop. Träffade henne en tredje gång och slog till på en hel timme för 2000 danska. Hon blev jätteglad när hon kom in och kände igen mig. Det blev hångel, började suga utan gummi, slickade mig i röven (jag slickade henne överallt också). Helt vilt, och när vi knullat i missionären ställde vi oss på knä i sängen och hånglade. Hon drog av gummit och började gnida fittan mot min kuk. Snackade helt vilt sexigt på danska om att hon ville ha mig, om jag ville knulla henne utan gummi. Till slut gled den in och jag satte på henne helt utan, och hon var helt galen. Däremot när jag höll på att komma efter bara ett par minuter tog hon förnuftet till fånga och gled ner och tog satsen i munnen. Sen låg vi och hånglade och gosade hela timmen ut, och när telefondamen knackade sket vi i det och låg kvar en kvart till. Galen upplevelse, aldrig varit med om nått liknande på kanske 150-200 danska bordellbesök. Jag fick också lov att inte berätta detta och nämna henne vid namn, ställena tillåter inte ens oral oskyddat som sagt. Känt danskt ställe, tjejen är aktiv fortfarande, men intevåfat träffa henne igen. Dels rädd att det aldrig skulle bli så bra som senaste gången (ca 1,5-2 år sedan), dels rädd att bli lite kär i henne. Däremot varit på samna ställe med andra av hennes kollegor, dock aldrig när hon har pass.
Hur såg hon ut? Du har nog gjort rätt i att inte gått tillbaka än, det kan va svårt att uppleva
liknande igen och man kan lätt bli besviken. Svartsjuka kan ju också komma in i bilden.
Har börjat fundera på hur långt horor kan gå egentligen ifall de träffar en
väldigt väldigt rik man som erbjuder dem en massa pengar. Kan det vara så att de flesta
prostituerade faktiskt har sex utan kondom, tar satsen och suger kuk i i munnen oskyddat
flera gånger i veckan? Ibland tänker man att dom är strikta och duktiga på att skydda sig
men jag börjar bli tveksam efter att hört, sett och upplevt mer och mer....hmm..Vad tror du?