När jag gick i ettan till trean gick där en kille som hette Kristian Milthon. Han var son till Berth Milton senior. Minns att hans farsa var riktigt gammal, och några gånger tog denna Kristian med sig Private-porrtidningar till skolan som han visade för mig och mina vänner. Han sa att hans farsa hade massa filmer och tidningar i någon låda hemma. En gång var jag hemma hos honom, då visade han även att det stod "PPAB" (Private press AB) på dörren och sa att han även sett det i dem tidningar hans farsa hade, det fanns även en del bilder på hans farsa som posade ballt i tidningarna han tog med sig. Träffade även hans farsa. Sjukt är detta nu när jag tänker tillbaka på detta ca. 10 år senare och får veta att hans farsa är död, men det står inget om hans yngre son i tidningen osv. Senast jag såg den sonen var i trean, sen försvann han helt plötsligt och det gick rykten om att hans farsa knivskurit/slagit honom och sånt, och att han hade varit tvungen att flytta till ett barnhem eller sin morsa som bodde i en annan ort. Någon som vet något?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!