2018-07-17, 20:44
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Jag har druckit 2 special brew 10% och har bara 0,44 promille! Det är helt jävla sjukt! Jag tog elvanse 8 imorse och började supa typ 19:30!
Minskar elvanse promillen? Jag åt strax före 17.

Hoppas att någon vet.
Citera
2018-07-17, 22:11
Medlem
svartenQQQs avatar
Supa???

Du har ju druckit 2 hela öl......Mupp
Citera
2018-07-18, 04:58
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartenQQQ
Supa???

Du har ju druckit 2 hela öl......Mupp
Jag drack en till öl efteråt!
Citera
2018-07-18, 08:36
Medlem
Har aldrig druckit på elvanse, men jag har druckit på amfetamin som borde vara samma grej och då kan du dricka tills levern får cancer utan att känna dig märkvärdigt berusad. Skumt detdär.
Citera
2018-07-18, 17:14
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diablitozastava
Har aldrig druckit på elvanse, men jag har druckit på amfetamin som borde vara samma grej och då kan du dricka tills levern får cancer utan att känna dig märkvärdigt berusad. Skumt detdär.
Ja det stämmer. Det är jävligt sjukt. En gång tog jag 3 concerta. Då drack jag 19 folköl utan att känna mig full. Men när jag tar en elvanse eller en concerta så blir man full.
Jag brukar oftast börja supa kl 21. Då var det flera timmar sedan man åt plus att då borde elvansen ha gått ur kroppen
Citera
2018-07-18, 17:45
Medlem
Nej det minskar inte promillen. Du lär dock inte bli smartare av det.
Citera
2018-07-19, 16:59
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB1
Nej det minskar inte promillen. Du lär dock inte bli smartare av det.
Nä det stämmer. Fyllan slog igång efter ett tag. Efter 3 styckna så hade jag 1,17 promille. Så det verkar ta ett tag tills den kickar igång.
Citera
2018-07-25, 18:19
Medlem
Bluepants avatar
Nej. Kanske känns som det dock. Alkohol dämpar hjärnan medan amfetamin gör precis tvärtom. Man ska ta det lugnt med alkoholen på stimulanter, man kan vara svinpackad men ändå känna sig ganska nykter.

Inte bra på blodtrycket och hjärtat. Eller hjärnan för den delen. Måttligt drickande går väl bra dock.
Citera
2018-07-28, 12:45
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Nej. Kanske känns som det dock. Alkohol dämpar hjärnan medan amfetamin gör precis tvärtom. Man ska ta det lugnt med alkoholen på stimulanter, man kan vara svinpackad men ändå känna sig ganska nykter.

Inte bra på blodtrycket och hjärtat. Eller hjärnan för den delen. Måttligt drickande går väl bra dock.
Ja det stämmer. Det verkar ta ett tag tills alkoholen slår igång på den där ölen. Tar man bara en elvanse så blir man full. Jag tar den 8 på morgonen så kl 21 så borde den ha gått ur kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in