• 1
  • 2
2018-07-17, 15:25
Medlem
DR-Drunks avatar
Vi är långt ifrån den fria surfen. Om något bolag erbjöd minst 80/80 och fri surf så skulle jag slå till men då måste jag få bränna runt 1 tib per månad. Iptv drar så in i helvete.
Citera
2018-07-17, 17:31
Medlem
449 kr i månaden för 500 gb? nån jävel på elgiganten blåste mig på telenor som har 200 gb för samma pris
Citera
2018-08-15, 11:47
Medlem
datalogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pisswasser
Varför finns det inget liknande här i Sverige?

Fast det gör det ju. Tele2 tar 350 kronor i månaden för obegränsad datamängd, inklusive fria samtal och SMS. Dock måste man vara 3 eller fler som går ihop i en grupp, men du kan skriva i tråden på t.ex. Swedroid för att bli inbjuden.

Alla i gruppen betalar sin egen faktura och man kan inte bli betalningsansvarig för någon annan, så det är inga problem att gå med i någon random grupp.
Citera
2018-08-15, 11:50
Medlem
6ix9iines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoftzoloft
449 kr i månaden för 500 gb? nån jävel på elgiganten blåste mig på telenor som har 200 gb för samma pris
Och du har bindningstid?
Citera
2018-08-21, 07:28
Medlem
Luxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datalog
Fast det gör det ju. Tele2 tar 350 kronor i månaden för obegränsad datamängd, inklusive fria samtal och SMS. Dock måste man vara 3 eller fler som går ihop i en grupp, men du kan skriva i tråden på t.ex. Swedroid för att bli inbjuden.

Alla i gruppen betalar sin egen faktura och man kan inte bli betalningsansvarig för någon annan, så det är inga problem att gå med i någon random grupp.

Har man som jag kvar den gamla unlimitedvarianten så kostar det visserligen 500:- i månaden, men för 171:- extra så får jag 10 datakort. Hyr jag ut dessa för en hundring i månaden går jag plus a.

Nu e jag inte snål så istället har jag givit bort dem
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in