2018-07-16, 20:01
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Tackar, vilket pack... De verkar få mycket kritik nu iaf, borde stängas ner helt, men antar att det är #jäh:are som sitter där med sina facebook-kontakter och inte är ett dugg oroliga.

Har killen i ditt tidigare inlägg någon koppling till sidan?

(FB) Påstådd misshandel mot unga tjejer i Linköping. Har det hänt?
Senast redigerad av sajebis 2018-07-16 kl. 20:04.
Citera
2018-07-16, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HephoX
Detta äckliga vänsterpack verkar nu komma med ursäkter såsom att "det var ändå fel av pappan att hänga ut de offentligt"

usch fyfan vad vidrigt folk det finns

Jävla idioter!!! Men vad är det rasistiska i Pappans inlägg från början? Fb sidan menar och tolkar att ordet ”killarna” är rasistiskt, vilket rättfärdigade att dom hängde ut honom. Han var och är ju ändå rasist, liksom...

Jag kokar när jag läser alla kommentarer på deras inlägg... folk efter folk borde sättas på skampålen! Många som skall sova dåligt inatt! Hoppas aldrig deras anusring håller tätt resten av livet.
Citera
2018-07-16, 20:07
Medlem
Citat:
Tackar, vilket pack... De verkar få mycket kritik nu iaf, borde stängas ner helt, men antar att det är #jäh:are som sitter där med sina facebook-kontakter och inte är ett dugg oroliga.

Så är det ju tyvärr, FB är ju mer eller mindre extremvänsterns mistlur där dom fritt får sprida hat och trakasserier mot oliktänkande och obekväma.. allt med Facebook’s goda minne.

Rent jävla tragiskt att brottsoffer blir behandlade såhär och enbart för att förövarna verkar vara afghanska barnlajvare som ska skyddas oavsett vad.
Citera
2018-07-16, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Har killen i ditt tidigare inlägg någon koppling till sidan?

(FB) Påstådd misshandel mot unga tjejer i Linköping. Har det hänt?

Inte kollat upp honom särskilt mycket, han har iaf läst deras inlägg och därefter sökt upp pappan och hotat honom och barnen.
Citera
2018-07-16, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dabe
Jävla idioter!!! Men vad är det rasistiska i Pappans inlägg från början? Fb sidan menar och tolkar att ordet ”killarna” är rasistiskt, vilket rättfärdigade att dom hängde ut honom. Han var och är ju ändå rasist, liksom...

Jag kokar när jag läser alla kommentarer på deras inlägg... folk efter folk borde sättas på skampålen! Många som skall sova dåligt inatt! Hoppas aldrig deras anusring håller tätt resten av livet.

verkar mest vara som så att han gillat SD sidor på sin facebook. Därifrån drog de samband mellan det och hans inlägg.
gilla SD på facebook=rårasist som måste hängas för att skydda demokratin.....
Citera
2018-07-16, 20:18
Medlem
Jag lyckas inte hitta filmklippet från första inlägget (länken är död). Finns det en kopia någonstans?
Citera
2018-07-16, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elektrolyt
Jag lyckas inte hitta filmklippet från första inlägget (länken är död). Finns det en kopia någonstans?

Det varar i ca 4 sekunder, man ser den ena killen, den andra ser man inte så bra.
Polis har fått filmen iaf och enligt alla "inte rasist"-sidor på FB så är de identifierade och har alibi (så lät det i går kväll iaf)

Tycker den där gruppen som sped inlägget ska ner, illa kvickt. Sånt här gör mig SÅ förbannad.
De ändrade inte sitt inlägg förrän Aftonbladet kontaktat dem via telefon, men vänta nu... Aftonbladet har alltså direktnummer till Admins på gruppen? Kors i taket.
Citera
2018-07-16, 20:34
Medlem
sajebiss avatar
Corren hakar på.....

Citat:
Flickor attackerades av okända män

http://www.corren.se/nyheter/linkoping/flickor-attackerades-av-okanda-man-om5376656.aspx
Citera
2018-07-16, 20:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Såhär låter det på FB från någon tramsig vänstergrupp som kallar sig ”människor mot rasism”, pappan är alltså rasist för att visar filmen som råkar vissa två möjliga gärningsmän:

”Rättning gjord kl 17:27 16/7
Det här inlägget sprids nu i sociala medier av två olika konton.
OBSERVERA ATT VI RIKTAR OSS MOT BJÖRN HOLMS INLÄGG OCH INTE MOT HANS DÖTTRAR. Alla kommentarer som anklagar dem för något i vårt kommentarsfält kommer tas bort.
Flickorna är skadade och polisen säger att en misshandel har skett kl 17 i lördags. Vad man däremot inte vet i nuläget är vilka som ska ha misshandlat tvillingarna.
Björn Holms rasistiska inlägg där han sätter "killarna" som ser ut att kunna vara ensamkommande inom citationstecken hetsar mot gruppen ensamkommande och i ett kommentarsfält ser man Björn Holm uppmana till våld mot gärningsmännen.
Björn Holm ber inte folk att kontakta Polisen om de vet något utan uppmanar folk att kontakta honom, vilket i ett samhälle där högerextremister hotar och misshandlar oliktänkande och folk med andra etniciteter så blir hans hot mer än trovärdigt.
Kollar man Björns profil så ser man att han har tydliga rasistiska värderingar. Det lär alltså knappast vara en slump att han formulerar sig som han gör i inlägget och kommentarsfältet.
Varken vi eller media har varit i kontakt med de personer som anklagas för misshandeln.
Björn har tagit bort inlägget.”

Sanslöst mycket trams på deras sida i övrigt: https://www.facebook.com/Manniskormotrasism/?hc_ref=ART0ahjzgxB0O2BMDPUHP6wnp5Vms2VD-yCFH2fOP8P5lmRP8EiNOmHg_jUd2nhqqNU&fref=nf

Riktigt sjukt att de fortsätter såhär efter att de fått reda på att de hade fel och efter sin "rättelse" SÅ FORTSÄTTER DE LIK FÖRBANNAT ATT ATTACKERA PAPPAN.
Citera
2018-07-16, 20:36
Medlem
Europes avatar
Citat:
Sen kommer de smarta och börjar hata också... Herregud...
https://imgur.com/xp2NS0d

En hatisk islamist. Vilken överraskning.
Citera
2018-07-16, 21:08
Medlem
Ok, då är händelsen bekräftad. Och vi vet att kommunisterna och pedofilkärringarna på FB-grupperna är ett gäng rasistiska antivita svin, så vi väl släppa dessa idioter och fokusera på brottet.

Är det afghaner eller araber som varit framme denna gången? Jag missade tyvärr videon.
Citera
2018-07-16, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lionatthezoo
Ok, då är händelsen bekräftad. Och vi vet att kommunisterna och pedofilkärringarna på FB-grupperna är ett gäng rasistiska antivita svin, så vi väl släppa dessa idioter och fokusera på brottet.

Är det afghaner eller araber som varit framme denna gången? Jag missade tyvärr videon.

Såg ut som en hazar den ena, han som är dold i artikeln.
Antagligen han som är identifierad också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in