Update
Fick hjälp av min bankman att samla lånen så jag fick ner min månadskostnad med en 1000-lapp ungefär. Fick även assistans med att lägga upp en sparplan och se över vad jag kan spara in på vilket var till stor hjälp, jag blev informerad att min situation inte var "så allvarlig" att jag behövde flytta hem till mamma om jag bara följde råden jag fick.
Spärrat mig på alla spelsidor jag vet och verkligen kommit till insikt om min situation och hur jag hamnade här och vad jag behöver göra för att ta mig härifrån.
Allt onödigt slösande är härmed upphört och kommer tänka mycket mer ekonomiskt än innan istället för att göra impulsiva grejer utan eftertanke.
Blev
till exempel tillfrågad föra några dagar sen att hänga med ut på krogen nästa helg av polarna, svarade såklart "ja" fort som fan utan att tänka hur det skulle slå ut ekonomiskt då mina krogkvällar brukar vara dyra utav bara helvete.
Efter jag svarat ja kom jag på vad jag faktiskt gett mig in på och började räkna ut hur mycket jag skulle kunna spendera utan att det skulle rubba min sparplan.
Inser vad fan jag håller på med och rannsakar mig själv jävligt ordentligt och bestämmer mig att "JA för fan jag hänger med ut på krogen men jag gör det nykter", jag har fått ett sådant jävla självförtroende genom min ekonomiska upplysning (och NoFap som jag gått på sen flera dagar tillbaka) att jag inte behöver alkohol för att ha kul.
Detta kommer minimera mina krogkostnader något extremt nästa helg och jag kanske behöver punga ut 20-40 kr som mest i garderob + alkoholfri dricka (inne på krogen är den gratis

).
Det bästa är dock att när det uppenbarade sig för polarna att jag hänger med nykter och har möjlighet att köra den kvällen så fick jag direkt pengar swishade för att kunna köra vissa till och hem från förfest och krog, så i det hela har jag istället för att gå flera 1000 minus gått 400 i plus.
Känns otroligt jävla bra nu, tack till alla i tråden som kom med råd och upplysningar och även fast det lutade åt att flytta hem till mamsen så klarar jag av att bo kvar i min lya. Bara det är en enorm seger för mig just nu.
Tack för all hjälp och ha det bra alla, nu krigar vi på mot mycket bättre tider.