2018-07-17, 04:11
Medlem
Pisswassers avatar
Har inte tittat på TV på säkert 10 år utan fultankar film/serier etc eller kollar på Netflix eller liknande.
Citera
2018-11-11, 19:46
Medlem
Mommis avatar
[quote=FromAnotherPlace|64611168]

Angående vad svenska folket vill se, så avskyr även jag program som "Bonde söker fru", "Halv åtta hos mig", "Veterinärerna", "Hela Sverige bakar" och många andra svenskproducerade program. Men samtidigt så ser jag de här programmens förekomst som ett resultat av utbud och efterfrågan. Om ingen ville se dem, så skulle de sluta produceras/sändas.
/QUOTE]

Håller fullkomligt med dig. Har man sett ett avsnitt av allt skit de sänder så har man sett hela säsongen och alla säsonger som kommer. B-kändiser, bloggare och annat löst folk tävlar om att få baka eller ha sex på TV då får man en plats i Svenssons hem. Sen skall man inte glömma kompisprogrammen. Etablerade TV-människor som bjuder in varandra på talk-shows. De absolut värsta är nog flum-musiker som först trampar in i så mycket bättre och sen går vidare via någons veranda och hade väl Plura något också. Hela skiten är tragisk
Citera
2023-04-11, 20:18
Medlem
Tycker det blivit värre senaste åren.
Riktiga skitprogram som jills veranda, renes brygga, eller nån annan jävla horunge som sitter och snackar skit.
Typiska kärringprogram som efterblivna kvinnor med noll liv gillar.

Sen har vi alla dessa tävlingsprogram.
Masked singer, naked attraction, och nu senast såg jag det var nåt annat sjungprogram också.
Vem i helvette tyckte det var en bra ide att visa nakna människor på dedär sättet på tv?

Minns när jag såg wassberg i lets dance och tänkte hur fan kan en man som han ställ aupp i något sånt.

Jag skulle inte bli förvånad om det kommer ett program där vi får se en didlo stå på ett bord,sen ska 3 kvinnor och 3 män tävla om vem som först kan ta den och stoppa upp i röven.

Det jag ser på tv är väl filmer, sport, och naturprogram om det är nåt bra.
Gillar serriösa dokumenträer och fakta tv och är brukar kundkspskanalen va rätt bra men även national geographic.
Haverikommissionen bland annat.

Brukar också se på barnkanalen även om många barnprogram är skit idag, men det är iaf reklamfritt.

Ikväll tänkte jag se john wick på trean, aldrig sett den.
Senast redigerad av kryptonitmannen 2023-04-11 kl. 20:27.
Citera
2023-04-11, 20:33
Medlem
Agent.Smiths avatar
Svensk tv visar det man VILL att folk ska se. De är inte alls intresserade av att ge tittarna vad de vill ha, de är ute efter att forma tittarna.

Jag såg för tio år sen en intervju med en Bonnierledare. Intervjuaren sa något i stil med ”vill ni ge konsumenterna vad de vill ha”? Svaret blev: ”nej, det vore förfärligt!”
Citera
2023-04-11, 20:36
Medlem
CrackerPowers avatar
-
15 år sen jag hade TV.
Tycker det mest är trams och propaganda.
Kasta ut skiten och stäng ner PS.
Citera
2023-04-11, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Vad vill svenska folket se då? tv är för idioter och barn. Enda gången jag använder tvn är till någon sport eller för att bli trött på natten och då vet jag att det finns något att se. (family guy, våra värsta år, seinfeld...)
Så du kallar folk för idioter och själv kollar endast sporten på tv....
Citera
2023-04-11, 20:38
Medlem
KuReLuBs avatar
Svensk tv är ett propagandaorgan. Bojkott smörjan.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in