S snuten gnller allts ppet p hur jobbigt det r att vara polis. Knns ju vldigt rttsskert och frtroendeingivande fr de boende i metropolen Mellerud. Kort sagt, fritt fram att misshandla folk och gra inbrott samt annat bus d! Hur mnga farbror Bl finns det fr mordutredningen undrar man fr det r vl rtt jvla uppenbart vad som hnt? Afghan frn Knivistan som strimlar sin fruga, antagligen fr hon inte serverade kaffet fort som fan eller vad det nu var.
Citat Polisen: "Mycket tragisk hndelse"... Allts serist fr helvete, det r mord.
− Enligt min bedmning har syftet med vldet varit att bevara eller upprtthlla familjens heder. Detta pstende baseras bland annat p uppgifter i frhr med vnner och bekanta till brottsoffret samt p ett utltande som jag begrt in frn en sakkunnig inom omrdet, sger kammarklagare Carin Pedersen som lett frunderskningen, i ett pressmeddelande.
Den misstnkte mannen frnekar brott. I frhr har han uppgett att han inte minns hndelsen.
Hur mnga vita mn mrdar en kvinna pga familjens heder? Genuin frga.
Bland vita svenskar r det inte s vanligt att mrda fr familjens heder, det hnder vl kanske ett par gnger per r (beroende p hur man ser det). Att mrda fr sin egen heder r desto vanligare.
Ska bara upplysa trden om att Mellerud r en ort i Dalsland. Vissa nyhetsartiklar utelmnar nmligen Mellerud och skriver bara "ort i Dalsland" (ssom text-tv; lnk utelmnas eftersom den frldras snabbt). S, nu r det lite lttare att ska fram rtt trd.
Min pappa har ddat min mamma
En 48-rig man talades i gr, misstnkt fr mord p sin fru som var i 35-rsldern. Enligt talet knivhgg han henne ett stort antal gnger i bostaden i en kommun i Dalsland, dr paret bodde med sina barn. Frutom mord r mannen ven misstnkt fr tv fall av ofredande riktat mot tv av parets barn. Tre av barnen, som samtliga r under 12 r, bevittnade brottet.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!