Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-08, 09:39
  #1
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Tja.
Ska åka på lite semester i Gotland och tänkte fråga om det är någon som har koll på om det finns knarkhundar på nynäs färjan? Har hört att det kan finnas poliser men inget om hundar.
Citera
2018-07-08, 10:45
  #2
Medlem
SYSTEMexes avatar
Har åkt färjan många gånger men kan inte dra mig till minnes att jag någonsin sett poliser eller hundar där. Det är känns som att det är tullen som har sådan verksamhet och någon tull finns inte på gotlandsbåtarna
Citera
2018-07-08, 10:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Tja.
Ska åka på lite semester i Gotland och tänkte fråga om det är någon som har koll på om det finns knarkhundar på nynäs färjan? Har hört att det kan finnas poliser men inget om hundar.
Nu åker du till semester i Gotland. I Gotland behöver du inte oroa dig.
På Gotland ska du vara försiktig.
Citera
2018-08-01, 20:11
  #4
Medlem
Hupats avatar
Ska till gotland om nån dag. Tror ni det är safe att ta med 2 g på färjan? Ska jag punga det eller ha det i bagage, vart är mest safe? hur är det med kontroll? Mycket polis?
Citera
2018-08-02, 11:08
  #5
Medlem
Lalla inte runt med det synligt bara så är det ingen fara. Sommartid kan det finnas civilare ombord men inga hundar. Rök inte nere vid kallis eller innanför murarna heller så kommer i klara dig fint 😊
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback