Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-07, 11:25
  #1
Medlem
Hejsan.

Befinner mig i Köln över helgen och undrar över någon bra sexklubb/bordell här. Är även intresserad av att testa på någon erotisk massage så som tantra/nuru.

Vi var på pascha igår men hittade någon kommentar i en tråd här att det finns bättre ställen än det här i Köln. Är nog mest intresserad av något nice massageställe. Så hit me up med några nice alternativ

Tack på förhand!
Citera
2018-07-07, 12:49
  #2
Medlem
BlueStars avatar
MassageRelax sägs vara bra, har inte varit där själv dock:

http://www.massagerelax.de/kalender-...age-relax.html
Citera
2018-07-07, 13:01
  #3
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nFCTd
Hejsan.

Befinner mig i Köln över helgen och undrar över någon bra sexklubb/bordell här. Är även intresserad av att testa på någon erotisk massage så som tantra/nuru.

Vi var på pascha igår men hittade någon kommentar i en tråd här att det finns bättre ställen än det här i Köln. Är nog mest intresserad av något nice massageställe. Så hit me up med några nice alternativ

Tack på förhand!

Jag anser att Pascha är bästa stället i Köln. Bra och stort utbud och prisvärt. T.ex. bordellen mittemot Pascha "Das Bordell" ska vara betydligt sämre, har jag hört. Sen finns det kanske någon lyxbordell någonstans men då med betydligt högre priser i så fall. Just Köln är förövrigt något av Tysklands "bögstad", så mycket av det andra är alltså gay.
Citera
2018-07-07, 19:23
  #4
Medlem
Hermann666s avatar
I Köln ligger ju även FKK Samya om du vill prova på det konceptet. Populärt ställe.
Citera
2018-07-07, 20:37
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nFCTd
Hejsan.

Befinner mig i Köln över helgen och undrar över någon bra sexklubb/bordell här. Är även intresserad av att testa på någon erotisk massage så som tantra/nuru.

Vi var på pascha igår men hittade någon kommentar i en tråd här att det finns bättre ställen än det här i Köln. Är nog mest intresserad av något nice massageställe. Så hit me up med några nice alternativ

Tack på förhand!
Hakar på Din fråga, finns det någon bra nattklubb för ett par, som vill gå ut kanske både busa och slappa...kom gärna med tips
Citera
2018-07-07, 20:52
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lappgubben
Hakar på Din fråga, finns det någon bra nattklubb för ett par, som vill gå ut kanske både busa och slappa...kom gärna med tips

För dig och alla andra rekommenderar jag Kokett Bar http://www.nightlife-koeln.de/en/

Det är en verklig institution i Köln, en blandning av bordell, strippklubb och lite mer klassisk high class underhållning. Och även om man inte vill köpa sex är det en klassisk härlig upplevelse.

I övrigt finns det hur mycket som helst, både som ovan men ävenhttps://www.privatempfang.eu/ som ligger ganska centralt och https://www.nyloncafe.eu/ som ligger mer utanför.

Pasha mm finns också
Citera
2018-07-08, 21:13
  #7
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
För dig och alla andra rekommenderar jag Kokett Bar http://www.nightlife-koeln.de/en/

Det är en verklig institution i Köln, en blandning av bordell, strippklubb och lite mer klassisk high class underhållning. Och även om man inte vill köpa sex är det en klassisk härlig upplevelse.

Det kanske är trevligt. Men en fråga: Bögarna går också dit eller? Är det inte stor risk att råka på shemales där? Det finns ju många shemales i just Köln.
Citera
2018-07-08, 22:55
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det kanske är trevligt. Men en fråga: Bögarna går också dit eller? Är det inte stor risk att råka på shemales där? Det finns ju många shemales i just Köln.

Inga problem på det stället. Oftast jobbar 3-4 tjejer. Huvudgrejen för dem är att dricka campagne med kunderna men de kör även lite stripshower men mer med lite klassiskt tema och utförande. En trappa upp finns rum man kan ta med tjejerna till. Stället drivs av två äldre damer, om de fortfarande är verksamma. Stället är en verklig institution. För min del är det två år sedan senast men skall försöka lägga någon resa via Köln så snart det går.

Tror förresten det ligger ett bögställe granne till denna bar men i övrigt inte märkt att det finns många shemales i Köln.
Citera
2020-01-21, 19:04
  #9
Medlem
God kväll! Några nyheter/sevärdheter i Köln. Fortfarande Pascha som gäller eller finns det något nytt att testa?
Citera
2020-02-12, 17:39
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasen30
God kväll! Några nyheter/sevärdheter i Köln. Fortfarande Pascha som gäller eller finns det något nytt att testa?
Pasha är ju inte så spännande. Rätt unket, fast det kan ju vara ok om man är på det humöret.

Testa hellre någon massage-klinik i city. Trevligare tjejer, inte lika unket. Finns ju även glockengasse 68. Lite omväxlande om det bor tjejer eller shemales där. De byter rätt ofta tror jag. Tror även någon blev mördad där, så kanske bäst att undvika
Citera
2020-02-15, 13:45
  #11
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psteen81
Pasha är ju inte så spännande. Rätt unket, fast det kan ju vara ok om man är på det humöret.

Testa hellre någon massage-klinik i city. Trevligare tjejer, inte lika unket. Finns ju även glockengasse 68. Lite omväxlande om det bor tjejer eller shemales där. De byter rätt ofta tror jag. Tror även någon blev mördad där, så kanske bäst att undvika

På vilket sätt tycker du att Pascha är unket? Tycker du att det luktar illa där eller?
Citera
2020-02-15, 15:17
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
På vilket sätt tycker du att Pascha är unket? Tycker du att det luktar illa där eller?

Både luktar lite före mycket av gammal fimp och att allt ser slitet ut. Tjejerna är lite varierande. Några är vakna och pratsamma, med andra är obehagligt pushy
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback