Det faktum att Charlie faktiskt har Hiv är ju lite väl talande nu egentligen. Mr "bad boy" som bara knullar massa playboy brudar, och får hiv?? Något är lurt. Kanske är det som Feldman säger, han försöker få det att se ut som han är en heterosexuell playboy, men egentligen är han en smygbögpedofil.
Homogay tror jag inte att han är men det finns ju en viss typ av män som är vansinnigt svaga för transor. Jag får den vibben av Charlie. Han har nog tryckt på någon "Kandy Michelle" i röven på drogfyllan och smittats den vägen. Så var det ju med gamle porrhingsten John Stagliano. Det var också äventyr med trannys i Brasilien som låg till grund för hans HIV-smitta.
Kollade Anger Management när den var aktuell. Orkade bara kolla första säsongen, därefter var det dödfött. Händer att jag kollar igenom 2 and a half men för att Charlies stil är så jäkla skön.
Någon som vet om vår kära Carlos Estévez kommer göra en comeback? Har varit tyst bra länge nu.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!