2018-07-31, 18:32
Medlem
Valfrids avatar
JonDeTech Sensors - Kan vi frvnta oss att se sensorerna i mobiltelefoner?

Det skulle inte frvna mig personligen d sensorn tycks(min personliga uppfattning) vara ensam om att kunna integreras i mobiltelefoner pga sin storlek. Ngon som har hittat en mindre sensor eller ens en sensor som passar rent storleksmssigt? Vad anser panelen?

https://www.redeye.se/arena/posts/jo...mobiltelefoner
Senast redigerad av Valfrid 2018-07-31 kl. 18:38.
Citera
2018-07-31, 18:58
Medlem
Gneggars avatar
Jag ser inget behov av en speciell IR-sensor i telefonen utver det som redan finns. Det r bara nn skitfirma som vill prata upp sin aktiekurs.
Citera
2018-07-31, 19:04
Medlem
Valfrids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gneggar
Jag ser inget behov av en speciell IR-sensor i telefonen utver det som redan finns. Det r bara nn skitfirma som vill prata upp sin aktiekurs.

r du verkligen s trngsynt? Med bolagets sensor verkar man ju tex kunna styra skrmen via rrelser och mta temperaturen p olika saker tex l, badvatten , vllingflaskor och mkt mer. Personligen skulle jag grna ha en sdan funktion i min telefon. Speciellt nr vd str och sger att priset fr sensorn ut till kund vid mkt stora volymer r ca 1 dollar dvs en vldigt liten summa kontra priset p en smartphone och att man samtidigt har en produktionskostnad p ca 1/10 del utav detta. Riktigt bra marginaler allts och fr man in detta i flertalet storsljande mobiler , ja d gissar jag personligen p att vi har en riktig GRAND SLAM kursmssigt.

Varfr tror du att en OEM-Kund inom mobilindustrin jobbar med bolaget i detta nu? Har dom andra sikter n dig?

Vad ansg du om fingerprint r 2010? Vad hnde med bolagets aktie efter ren drefter? Gick aktiekursen upp 1000-tals procent?
Senast redigerad av Valfrid 2018-07-31 kl. 19:18.
Citera
2018-07-31, 19:13
Medlem
Valfrids avatar
JonDeTech nominerad till rets innovation p Mobilgalan

http://www.etn.se/index.php/nyheter/...nnovationspris

" Vi r otroligt glada ver att ha blivit nominerade till Guldmobilen som rets innovation. Det r en bekrftelse p att vr sensorteknik r unik i sitt slag, sger Robert Ekstrm, vd p Jondetech, i ett pressmeddelande.

Jondetech r ett av tre fretag vars teknik nominerats till Guldmobilen."
Citera
2018-07-31, 19:25
Medlem
Gneggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valfrid
Vad ansg du om fingerprint r 2010? Vad hnde med bolagets aktie efter ren drefter? Gick aktiekursen upp 1000-tals procent?

Jag ansg inget om den. Hur gr kursen nu d? Vilka nya telefoner anvnder deras sensorer?
Citera
2018-07-31, 19:44
Medlem
Valfrids avatar
Fingerprint r vrt ca 2480 miljoner kr i dagens lge, Jondetech ca 212 miljoner. Du verkar mest prata runt det aktuella mnet samt oinsatt, d blir det ointressant. Jag tror du fr lsa p och sedan terkomma fr att detta skall kunna bli en intressant diskussion .

Jag r intresserad av att disskutera bolaget JonDeTech p ett serist stt . Ett bolag som jag tror gr en ljus framtid till mtes.
Senast redigerad av Valfrid 2018-07-31 kl. 19:53.
Citera
2018-07-31, 20:02
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Ser mycket riktigt intressant ut.
Citera
2018-07-31, 20:26
Medlem
TorkelSnorkels avatar
Trdar sammanfogade.

/Moderator
Citera
2018-07-31, 21:11
Medlem
Valfrids avatar
Lock&Load som jag brukar sga
Citera
2018-08-27, 22:48
Medlem
poxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valfrid
Lock&Load som jag brukar sga
Har du slt av n eller ser du fortfarande den giganormousa potentialen?
Citera
2018-08-28, 08:07
Medlem
Hkarns avatar
Hur hittar folk ens skitbolag som detta. trodde op serist att detta var ngon nsta fingerprint?
Citera
2018-09-26, 17:09
Medlem
Valfrids avatar
Haha, jag ger i skrivande stund 28520 aktier i detta bolag och jag tror p en flerfaldig mngdubbling av kursen frn dagens niver. Det finns givetvis inga som helst garantier men det r min personliga uppfattning att detta bolag har goda chanser att bli en riktig framgngssaga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in