2018-07-05, 17:29
Bannlyst
Ja som rubriken lyder har jag utvecklat ett enormt agg gentemot kvinnor som lever efter den feministiska fanan. Som trycker ner män och försöker nyttja mannen så mycket som möjligt. Jag kan ibland fantisera om att tortera och slakta feministiska kvinnor, kvinnor som gör karriär, kvinnor som helt enkelt lever på mannens hårt slitna levebröd. Vad har jag för diagnos och bör man söka hjälp för detta? har kommit i kontakt med andra som har liknande tankar.

Diskutera gärna och frigör era åsikter/tankar.
Citera
2018-07-05, 18:18
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
0.01.

Rubrikförtydligande inom parentes. TS har en snarlik tråd i ett annat forum, men så länge som diskussionen här kan hålla sig inom ramen för frågeställningen i rubriken och trådstarten med fokus på psykisk (o)hälsa, så är den här tråden - då den trots allt avviker lite från den andra - acceptabel.

/Mod.
Citera
2018-07-05, 18:28
Medlem
DragforADHDs avatar
Fast att hata är ju ingen diagnos direkt..
Men sen beror det på om du har några andra problem som du ej har berättat. Vi kan ju inte säga om du har någon diagnos eftersom du har inte berättat något om dig som person vilka svårigheter du har så att vi kan säga vilken diagnos det låter som.

Men som sagt om det gäller om hata bara så är det ingen direkt någon diagnos. vem som helst kan hata något så..
Citera
2018-07-05, 23:03
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragforADHD
Fast att hata är ju ingen diagnos direkt..
Men sen beror det på om du har några andra problem som du ej har berättat. Vi kan ju inte säga om du har någon diagnos eftersom du har inte berättat något om dig som person vilka svårigheter du har så att vi kan säga vilken diagnos det låter som.

Men som sagt om det gäller om hata bara så är det ingen direkt någon diagnos. vem som helst kan hata något så..
Att hata helt omotiverat borde väl kunna hamna under någon form av beskrivning eller diagnos ?

Förr hade man t ex sociopat som beskrivning och det verkar väl som om det kan vara det som TS landar i?
Citera
2018-07-10, 06:22
Medlem
DragforADHDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Att hata helt omotiverat borde väl kunna hamna under någon form av beskrivning eller diagnos ?

Förr hade man t ex sociopat som beskrivning och det verkar väl som om det kan vara det som TS landar i?
Jo men det gäller ju inte bara ha problem med "hata" man måste ju ge mer beskrivning så man vet vilken diagnos det rör sig om det finns fler problem än just hata.

Nu sa jag bara ett exempel på att bara för man "hatar" så kanske inte det har med någon diagnos och göra, för man måste uppfylla vissa kriterier för att få en diagnos.

Men i det här fallet så undrar han om det har med någon diagnos och göra och jag förklarar bara att det inte behöver betyda att man har diagnos, för alla kan väl hata ibland mer eller mindre eller inget alls.

Och sen om han hade gett oss lite bättre beskrivning angående vad han har mer för problem än hata. tex hur han är som person osv. så hade man kanske kunnat säga vad det låter som för diagnos isåfall.

Hoppas att du förstår vad jag menar. kanske inte världens bästa förklaring men ändå
Senast redigerad av DragforADHD 2018-07-10 kl. 06:26.
Citera
2018-07-10, 07:17
Medlem
Bertfans avatar
Istället för att sitta och grubbla över detta kanske du kan ta dig i kragen och bli den förste feminist-seriemördaren, det vore väl intressant.
Citera
2018-07-31, 04:46
Medlem
Feminister är trasiga flickor som aldrig utvecklats och blivit kvinnor. De har därför en enorm frustration inombords som förgiftar allt i deras närvaro.
Citera
2018-07-31, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Authenticity
Feminister är trasiga flickor som aldrig utvecklats och blivit kvinnor. De har därför en enorm frustration inombords som förgiftar allt i deras närvaro.
Skitsnack. Tror själv att jag blivit någon form av feminist av att sitta på Flashback och försöka dejta via nätet.

Det är män som tar ut sin frustration. Inte tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in