Ville höra hur detta funkar, om jag vill skaffa mig ko to hos Nordea när jag har Swedbank
1. Går det?
2. Är det gratis att skaffa sig konto hos dem?
3. Får jag kortet från deras bankkontor istället för att skicka hem denna?
Kan gärna gå till deras kontor för att fråga men i staden där jag bor finns det ingen Nordea, måste åka 1 timmes tågresa för att fråga detta därför frågar jag först här.
Ville höra hur detta funkar, om jag vill skaffa mig ko to hos Nordea när jag har Swedbank
1. Går det?
2. Är det gratis att skaffa sig konto hos dem?
3. Får jag kortet från deras bankkontor istället för att skicka hem denna?
Kan gärna gå till deras kontor för att fråga men i staden där jag bor finns det ingen Nordea, måste åka 1 timmes tågresa för att fråga detta därför frågar jag först här.
Har du fast jobb eller? Har du inte det minskar chanserna.
?
Öppna bankkonto kan du göra på valfri bank. De kan möjligen bråkar om kort Om du inte har ditt lönekonto där men troligtvis så säger de Inget alls. Bara att förklara sig så är det okej.
Det gick hur smidigt som helst att byta från Nordea till SEB. Dom hade även en knapp som avsluta alla affärer med Nordea. Sedan är det lite pyssel med e-faktura men det tar inte en hel kväll.
Går utmärkt att ha flera banker. Man får dock inte betalkortet på kontoret utan detta skickas hem till en. (iallfall när vi skaffade konto sommaren 2017)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!