Flashback bygger pepparkakshus!
2018-08-30, 20:56
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Enligt ett twitterinlägg var det en labil polack.
Nej, det påstods vara en polsk medborgare.
Citera
2018-08-30, 23:09
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Ja dessa har jag missat, jag trodde jag läst alla inlägg som skrivits (har själv postat flera inlägg tidigare i början av tråden).

Får läsa dessa, men är det som du skriver så är det ju såklart läge att sätta upp en kamera så att dåren blir tagen på bar gärning.

Och nu har Pappan tagit dåren på bar gärning.
Nu inväntar vi bara namnet på idioten.

Du är för dålig detektiv helt enkelt.
Citera
2018-09-20, 20:56
Medlem
Phantom042s avatar
Nu har det smart gått en månad. Har någon namnet på polacken?
Citera
2018-09-23, 07:55
Medlem
Ingen som vet något?
Citera
2018-11-05, 07:36
Medlem
MaarekSteles avatar
Verkar inte hända så mkt, sabotören har blivit frisläppt:

https://www.facebook.com/stefan.ebba...84707595785725

Jag återger inlägget här eftersom Ebbas pappa vill att det ska spridas:
"Hur kan det komma sig att en person som döms för utvisning och inte får återkomma till Sverige före 2019-02-27 aldrig någonsin har lämnat landet. Blivit intaget ett antal gånger utan att domen verkställs, samt att han skall få ett års fängelse om han vistas i Sverige under tiden.

Jag tog honom personligen på bargärning när han står och häller stearin på Ebbas föremål, polisen släpper honom efter 1 timme i förvar "bra jobbat". Det var vad mina nattliga besök på gravplatsen var värd.

Han har sen mars 2017 gravskändat Isabells grav som ligger vid Ebbas kyrkogård så kraftigt att hennes mamma blivit tvungen att ta bort gravstenen eftersom den blivit helt förstörd av allt stearin som han hällt över den.

Olof Palmes gravsten totalt förstördes för 6 veckor sedan av stearin som aldrig någonsin kommer att försvinna och Ebbas grav har han gravskändat över 30 ggr sen i maj månad

Vad hände med det underbara Sverige som jag en gång i tiden växt upp i.

– jag citerade Leif Östlings berömda citat i mitt sommarprogram och jag gör det igen "vad F A N får man för sina skattepengar".

Klimatet försämras med X % varje år, tyvärr så gör Sverige det också. Jag är ingen vän av USA men där finns det två partier och man väljer representant för respektive parti.

I Sveriges sandlåda till riksdag har vi massor av partier där ingen kan styra landet. Det kan bara sluta på ett sätt och min åsikt finner ni i min debatt artikel i Expressen.

En extremt begåvad 11 åring fick betala priset för detta och Ebbas föräldrar får fortsätta att betala priset för att lag & ordning inte fungerar i detta land. Så sent som för en timme sedan var han där och petade på Ebbas Grav, man blir så trött.

Nedan ser ni hur en gravplats skall se ut resp. inte."
Citera
2018-11-05, 11:35
Medlem
Namn på vederbörande?
Har denne ingenting med Ebba at göra och "bara" helt enkelt vandaliserar gravar?
En total galning som går lös..........
Citera
2018-11-05, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Nej, det påstods vara en polsk medborgare.
Precis. En polack alltså.
Citera
2018-11-05, 19:49
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Precis. En polack alltså.
Polack och polsk medborgare är inte samma sak. I så fall har vi svenskar massor med svenska terrorister ute i världen. Det är ett påstående som inte heller stämmer.
Citera
2018-11-05, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Polack och polsk medborgare är inte samma sak. I så fall har vi svenskar massor med svenska terrorister ute i världen. Det är ett påstående som inte heller stämmer.
Okej. Vad gissar du när det gäller etniciteten på den polska medborgaren? Ryss, vitryss, ukrainare, kazak?
Citera
2018-11-05, 20:16
Medlem
Polisen hittar en utländsk medborgare som inte får visats i vårt land. Han är dömd till utvisning. Varför tar de honom inte i förvar och fixar transport ut ur landet med första möjlighet? Jag förstår inte.
Många grova brott begås ju av sådana som inte får vistas här. Det är det som gör vårt land som otryggt numera. :-(
Citera
2018-11-05, 20:22
Medlem
Vintergrisens avatar
Oavsett om det var en polack, en pygmé, en peruan eller något annat så borde väl rimligtvis personen inte befinna sig i landet om den nu sedan tidigare dömts till utvisning?

Nu är inte jag en person som uppskattar pöbelvälde eller "vigilantism", men jag skulle trots allt ha en viss förståelse för Ebbas pappa om han körde en "Falling down". Först blir hans dotter ihjälkörd av en illegal invandrare, sedan passar nästa på att skända graven, och myndigheterna låter det fortgå. Kan vi gissa på att den tredje, som man struntat att utvisa, tar med sig en spade?
Citera
2018-11-05, 20:48
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Okej. Vad gissar du när det gäller etniciteten på den polska medborgaren? Ryss, vitryss, ukrainare, kazak?
Zigenare kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in