2018-07-11, 00:08
Bannlyst
Känns onödigt att göra en grej av detta om det är så osäkert etc. Sen att farsan engagerar en PK-vurmare som Thomas Bodström med syfte att fälla folk för att stenlejonen var för lätta. Det känns inte helt klockrent. Hon gick alltså på den omtalade skolan Campus Manilla vid kungliga Djurgården. En större kontrast mellan offer och gärningsman får man leta efter. Denna skola har också en kvot för flyktingar etc. Nu menar jag inte att dessa barn är terrorister men det känns ändå ganska olämpligt.

Iaf beklagar jag sorgen från botten av mitt hjärta.

VIF
Citera
2018-07-11, 04:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurglaren
Nån galning som gillar SD kanske. Tänker att detta kan skapa ytterligare hat mot Akilov/IS och därmed också invandringen.

Exakt. Problemet är att folk har för positiv inställning till Islamiska Staten. Det behövs false flag-attacker för att ändra på det.

Citera
2018-07-11, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Du som inte läser tråden ordentligt.
Prova med att läsa hela tråden, den är inte så lång.

Som redan berättats så har bronsfåglar brutits av vid graven, det är inget jävla rådjur som gör det, sen kan du kika in google maps eller liknande så ser du hur landet ligger vid just denna kyrkogård, det är betongöken runt hela skiten. Rådjur springer inte genom betongöknar för att öppna lyktor och dra ut Björnar i lyktor och bryta av fågelprydnader av brons.

Zigenare däremot stjäl all metall de kan i innerstaden och är allmänt riktigt grisiga människor som gillar att förstöra och förpesta.

Det är ju snarare DU som borde läsa tråden !

I trådstarten har vi en bild på före och efter, det nämns ingenstans att det förekommit en gång TIDIGARE, det är då det ska ha brutits av bronsfåglar etc.

Vid den bilden som lades ut är det stor sannolikhet för ett djur då blommorna ser uppätna ut. Där är INTE gravstenen trasig (vilket den enligt uppgift ska ha blivit första gången).

Det som nu framkommit att det skett en gång tidigare så är det såklart inget snack om att det är en människa (som är duktigt störd i huvudet). Men jag skulle vilja ha bildbevis på denna vandalisering. Mig veterligen finns inget skrivet om den första, det har bara skrivits om den andra.

Ska denna diskussion fortsätta så får vi skilja på den FÖRSTA vandaliseringen och på den ANDRA. Vad gäller den andra så kan mycket väl ett djur varit i farten.
Citera
2018-07-11, 19:57
Medlem
Brutus01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolutions
Det är ju snarare DU som borde läsa tråden !

I trådstarten har vi en bild på före och efter, det nämns ingenstans att det förekommit en gång TIDIGARE, det är då det ska ha brutits av bronsfåglar etc.

Vid den bilden som lades ut är det stor sannolikhet för ett djur då blommorna ser uppätna ut. Där är INTE gravstenen trasig (vilket den enligt uppgift ska ha blivit första gången).

Det som nu framkommit att det skett en gång tidigare så är det såklart inget snack om att det är en människa (som är duktigt störd i huvudet). Men jag skulle vilja ha bildbevis på denna vandalisering. Mig veterligen finns inget skrivet om den första, det har bara skrivits om den andra.

Ska denna diskussion fortsätta så får vi skilja på den FÖRSTA vandaliseringen och på den ANDRA. Vad gäller den andra så kan mycket väl ett djur varit i farten.
Du får nog läsa lite fler inlägg än stsrtinlägget om du ska tillföra tråden något. Om du läser lite mer i tråden så ser du även länkar till påståenden om att en annan grav på samma kyrkogård har vandaliserats under 18-års tid. Denna grav tillhör en ung kvinna.Det har visst skrivits om den första vandalisering, finns citat och länk i tråden.

Hur kommer det sig att du sätter regler för hur diskussionen ska föras i den här tråden? Vore det inte bättre att du läser in på det sättet m skrivits i tråden?
Citera
2018-07-11, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brutus01
Du får nog läsa lite fler inlägg än stsrtinlägget om du ska tillföra tråden något. Om du läser lite mer i tråden så ser du även länkar till påståenden om att en annan grav på samma kyrkogård har vandaliserats under 18-års tid. Denna grav tillhör en ung kvinna.Det har visst skrivits om den första vandalisering, finns citat och länk i tråden.

Hur kommer det sig att du sätter regler för hur diskussionen ska föras i den här tråden? Vore det inte bättre att du läser in på det sättet m skrivits i tråden?

Ja dessa har jag missat, jag trodde jag läst alla inlägg som skrivits (har själv postat flera inlägg tidigare i början av tråden).

Får läsa dessa, men är det som du skriver så är det ju såklart läge att sätta upp en kamera så att dåren blir tagen på bar gärning.
Citera
2018-07-12, 06:37
Medlem
Gurglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Exakt. Problemet är att folk har för positiv inställning till Islamiska Staten. Det behövs false flag-attacker för att ändra på det.

Du får försöka fundera VEM som tjänar på att graven skändas och därmed också vem som kan vara gärningsman. Men det krävs ju att du kan tänka längre än näsan räcker...
Citera
2018-08-13, 09:12
Medlem
Var förbi graven idag, sorgligt att se detta, fullt med toapapper, kläder, flaskor och annat bråte som Stockholms finest har lämnat efter sig.
https://ibb.co/kfcaY9
Uteliggare och A-lagare satt i närheten, misstänker starkt dessa.
Värt att nämna är att det inte var nedskräpat på någon annan grav.

Ska hitta mig ett par påsar och gå dit och städa nu tänkte jag. Hoppas att kunna göra det utan att få behöva konfronteras av kofots-Conny och hans kompisar.
Citera
2018-08-13, 10:13
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Kanske någon kan ställa upp en åtelkamera lite strategiskt för att ta reda vilka svin som ligger bakom vandaliseringen.
Citera
2018-08-13, 10:57
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Minns en händelse för många år sedan då flera svenska ungdomar omkom i en bussolycka i Norge. De efterlevande fick terrorsamtal och man tänker vad är det för idiot som plågar de sörjande!?

Det visades sig vara en kvinna i den yttre bekantskapskretsen som på någon vrickat set hade blivit hatisk mot de sörjande föräldrarna. Några exakta detaljer om varför hon blev hatisk har jag inte, det kan vara på grund av uppmärksamheten, kanske att de fick ut olycksfallsersättning.

Uteslut inte en knäppkök som misstycker om den uppmärksamhet och medkänsla som föräldrarna har fått av väldigt väldigt många. Det känns faktiskt inte särskilt sannolikt att det skulle vara islamister eller nazister. Varför skulle de gör sig besvär?

I norra Sverige har en fd präst sysslat med att vandalisera många gravar under årens lopp.

Det är lätt att tro att det måste vara muslimer. Men det kan alltså lika gärna vara någon svensk som stör sig på den uppmärksamhet hon eller hennes föräldrar fått. Det stjäls och vandaliserad på många kyrkogårdar - i synnerhet på barns/ungdomars gravar - så den typen av gravar väcker ilska hos somliga. Varje år är det en artikel om ett barns grav som vandaliserats någonstans i landet. Om det finns fåglar på gravstenarna brukar dessa stjälas.
Citera
2018-08-13, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
I norra Sverige har en fd präst sysslat med att vandalisera många gravar under årens lopp.

Det är lätt att tro att det måste vara muslimer. Men det kan alltså lika gärna vara någon svensk som stör sig på den uppmärksamhet hon eller hennes föräldrar fått. Det stjäls och vandaliserad på många kyrkogårdar - i synnerhet på barns/ungdomars gravar - så den typen av gravar väcker ilska hos somliga. Varje år är det en artikel om ett barns grav som vandaliserats någonstans i landet. Om det finns fåglar på gravstenarna brukar dessa stjälas.

När jag för många år sedan var pappaledig och gick i affären med mina tre barn så mötte jag flera gångar sura blickar och hatiska kommentarer från äldre medelålders kärringar. Om jag minns rätt var de i alla fall vid dessa tillfällen ensamma, ingen man, inga egna barn.

-de gillade inte att jag fick barnbidrag för dom?
-de trodde att deras pension blev mindre de upplevde det som ett hot?
-de vara ensamma barnlösa och bittra över sin ensamhet?

Min tes är att det är en eller flera äldre ensamma och barnlösa kvinnor men klar psykisk störning
Citera
2018-08-13, 19:56
Medlem
Gärningsmannen är gripen. Ebbas pappa haffade honom själv!

https://twitter.com/VrilSweden/statu...41829536985088
Citera
2018-08-13, 21:40
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sachos_legs
Gärningsmannen är gripen. Ebbas pappa haffade honom själv!

https://twitter.com/VrilSweden/statu...41829536985088

Fantastiskt!

I twitterinlägget står det att pappan och GM låg och slags i 15 min innan polisen kom. Hade tydligen gjort det på fler gravar. Polsk medborgare och enligt inlägget inte mentalt stabil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in