2018-07-03, 18:29
Medlem
langaocbs avatar
Denne herre hetsade fram drevet mot Anton Magnusson.
Vad har vi på herren?
Citera
2018-07-03, 18:34
Medlem
autismus-maximuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Vad har vi på herren?
Han är enligt en säker källa bög.
Citera
2018-07-03, 18:37
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Vad har vi på herren?

Religiös dåre, medlem i en församling som kallar sig Hillsongs. Drar med ett rykte som charlatan.
Citera
2018-07-03, 18:41
Medlem
Är det inte lite elakt mot Siewert att jämföra Jonatan Alfvén med honom
Citera
2018-07-03, 18:56
Medlem
Kloakkrigarens avatar
Hillsong har många gamla Livets Ordare i sina led. Det Jonathan gör är ett skolboxempel på deras internkultur. Och vad som är fel med den. Förutom dyra resor och uppenbara lögner där Jonathan plötsligt fått superkrafter och sånt så ska man komma ihåg att de också använde pengarna för att bygga kyrkor och bedriva mission mot hinduer. Pengar som givarna trodde skulle gå till att bekämpa barnsexhandeln. Men när Jesus är med på tåget kan man ursäkta allt. "Halleluja".

Men det där gick ju i putten när sanningen kom fram. Så nu försöker han hitta en ny grej.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-varit-sexslav

Tycker f. ö. inte att "Mr Cool" är jättelajbans heller, även om jag får höra att det rör sig om ett försök att göra en Borat. Men det här känns ju mer som nåt JA gör för sin egen skull. Ger mig fan på att han snart kommer börja kränga föreläsningar om sitt arbete mot "normaliseringen av pedofili". Ja kanske skriva en bok t. o. m.

Och ja, Siewert (RIP) var faktiskt en hygglig snubbe trots det där pinsamma programmet på 80-talet.
Citera
2018-07-03, 19:14
Medlem
LordLancasters avatar
Det är alltså en sektmedlem med extremistisk kristendom som signum som är fanbärare för moralpaniken. Grattis, alla drevare. Alla ser vad ni är för ett pack när gör honom till er talesperson. Pöbel är vad ni är.
Citera
2018-07-03, 23:51
Medlem
provisions avatar
Läste att han hängde ut barn som prostituerade och snodde pengar folk donerat.
Citera
2018-08-02, 18:32
Medlem
trueforgoods avatar
Ger mig fan på att det fula hycklande aset är pedofil själv. Hela hans dator är säkert fullt av barnporr som han spelat in när han besökt barnbordeller i Nepal. Äcklig är han oavsett.
Citera
2018-08-28, 04:17
Medlem
Han har delat en inlägg om en saknad Selma 16 år. Man ska väl vara lite försiktig med sånt om det inte kommer från polis. Det kan ju vara en person med skyddad identitet som gömmer sig för någon?

Han hänvisar till Kerstin Jansson och enligt hennes fb-sida handlar det om en Selma som är 16 år och bor i Kungälv. Hon skriver att Selma är efterlyst av polis.

https://www.facebook.com/jonatan.alf...08521485926797
Citera
2020-02-13, 09:21
Medlem
Plus en på den. Det är nåt som inte står rätt till.
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Ger mig fan på att det fula hycklande aset är pedofil själv. Hela hans dator är säkert fullt av barnporr som han spelat in när han besökt barnbordeller i Nepal. Äcklig är han oavsett.
Citera
2020-02-15, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Plus en på den. Det är nåt som inte står rätt till.
Varför går vänstermobben igång när det för en gång skull är någon som reagerar på övergrepp?
Helt sinnesjukt!
Fler borde stå upp för utsatta som Jonathan Alvfen gör .
Citera
2025-09-19, 19:21
Medlem
Jag ser att han skriver, på facebook, att han nu är "misstänkt för tre fall av grovt förtal" och ska in på förhör nästa vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in