Citat:
Ursprungligen postat av
Malmoskitz
Hahaha du måste ha sugit av honom för att skriva så, är det din förebild? En person som mobbar sina vänner, stjäl pengar från sina nära och tar deras tjejer medans dom sitter inne? Ett hederlös kräk mindre på vårt fina land.
Nej inte förebild men en bra människa på sina håll och kanter även om.vet du om Mahmouds historia ens? Det var så att han började med grov kriminalitet i väldigt väldigt ung ålder och det var inget han valde själv utan hans Far som styrde han i den riktningen.
men han hjälpte mig ur både penga problem , andra problem och räddade mitt liv utan att förvänta sig något tillbaka.
Han var en riktig vän och det är sorgligt att han blev mördad på det här viset men samtidigt vet han vad han gick sig inpå för många år sedan.
Jag har bara varit på hans bra sida så jag kan inte relatera till allt dåligt ni skriver.
Om man är sen med kriten och inte driftar ihop eller leverar så spelar det ingen roll hur svag du är,för vad skulle hans namn smutsas ner av pissluffare som försökte gama på honom eller? Pfft
Tycker det är ynkligt att attackera en död människa på internet, låt han vila i frid istället.