Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-02, 01:08
  #1
Medlem
Vansinnigt spännande serie. Välskriven, om än med en irriterande huvudperson som jag hade svårt för att sympatisera med. Håller ändå ribban högt och är oerhört beroendeframkallande.

Citera
2018-07-02, 02:04
  #2
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Vansinnigt spännande serie. Välskriven, om än med en irriterande huvudperson som jag hade svårt för att sympatisera med. Håller ändå ribban högt och är oerhört beroendeframkallande.


Såg denna inne på Netflix.
Verkar spännande och jag ska se den.
Citera
2018-07-02, 02:07
  #3
Avstängd
Halloween2s avatar
Låter intressant men har så jävla svårt med andra språk inom film som inte är engelska.
Citera
2018-07-02, 21:10
  #4
Medlem
Brymans avatar
Jag gillar europeiska serier så jag ska ge denna en chans! Den senaste franska jag såg var La Mante på Netflix och den var helt OK.
Citera
2018-07-03, 11:10
  #5
Medlem
Sträckkollade denna för det var ju fasligt spännande att se hur det skulle gå och vad som hade hänt. Bra cliffhangers osv. Polismamman gjorde den dock nästan outhärdlig att titta på då hennes idioti provocerade mig enormt. Men som sagt, min vilja att se hur den slutade vägde över.

Citera
2018-07-04, 10:49
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Habackuk
Sträckkollade denna för det var ju fasligt spännande att se hur det skulle gå och vad som hade hänt. Bra cliffhangers osv. Polismamman gjorde den dock nästan outhärdlig att titta på då hennes idioti provocerade mig enormt. Men som sagt, min vilja att se hur den slutade vägde över.


Citera
2018-07-28, 23:59
  #7
Medlem
Hackkes avatar
Måste säga att även om den bjuder in till att verka bra, spännande och mystisk så är det otroligt mycket man stör sig på direkt i serien, så pass mycket tyvärr att den helt faller ur att hålla intresset uppe.

3avsnitt in.
__________________
Senast redigerad av Hackke 2018-07-29 kl. 00:39.
Citera
2018-08-02, 09:41
  #8
Medlem
Pallestroms avatar
Får man kolla in!
Citera
2018-08-03, 02:18
  #9
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Vansinnigt spännande serie. Välskriven, om än med en irriterande huvudperson som jag hade svårt för att sympatisera med. Håller ändå ribban högt och är oerhört beroendeframkallande.


Varför måste huvudpersonen vara lätt att sympatisera med? Eller någon rollfigur öht för den delen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback