Vad händer om en ambulans hinner komma fram om man tagit 50 st 25 mg lergigan, lite sprit och några Imovane? Vill bli inlagd på psyket men mår för bra för det enligt dom, trotts att jag försökt ta mitt liv flera gånger på senaste. Tänkte ta en sista överdos och hoppas jag somnar in eller vaknar upp på psyket och faktiskt får hjälp.
Målet är att bli inlagd. Det är mitt sista hopp. Vädjar om att bli det men dom anser mig tillräckligt frisk för att vara inlagd. Dom ser inte hyr dåligt jag mår. Så jag måste komma in med ambulans för att få bli inlagd.
Kan jag få tips på bra dos att ta?
Senast redigerad av Moist-repair 2018-07-02 kl. 00:12.
Men med dom doserna jag skrev, räcker det? Däckar man helt då eller? Tänkte ta dom och sen ringa ambulans, ska inte göra nått ikväll så ni behöver inte va oroliga!
Du kommer inte få hjälp bara för att du käkat lite imovane och druckit sprit. De kommer låsa in dig tills de bedömer att du inte längre är en fara för dig själv eller din omgivning och då släpper de ut dig igen.
Samhällsbelastare deluxe. Skärp dig bara. Vad är det som är så jävla jobbigt att du praktiskt taget ska ta självmord för att få hjälp? Om det handlar om en psykisk sjukdom så får du fan göra som alla andra som blir inlagda.
Du kommer förmodligen inte bli tvångsinlagd om det är det du vill. Jag tog väldigt mycket mer tabletter än det där (ca 200 st av diverse) i syfte att dö. Hade dödsstädat och skrivit brev osv. Fick tillbringa någon dag på intensiven sen så kom en psykiater och jag sa "jag kan ju ändå bara säga att jag aldrig komma göra det igen?". Blev inte inlagd. (Dock la jag in mig själv en dag senare då jag blev väldigt suicidal igen).