2018-07-07, 20:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Intresset hade dött.

Det är jag övertygad om också. Man vill ju kunna känna igen sig i de som vinner, kämpar, pratar och firar. Både i utseende och sättet att vara. T ex Zlatan har blivit en vänsterpolitisk symbol för massinvandringen. Men jag har aldrig sett honom som svensk, lika lite som de som skjuter i Malmö är svenskar. Tar bort fotbollen från Zlatan och han är precis som dem, i sättet att prata och uppföra sig.
Citera
2018-07-07, 20:27
Medlem
Naturligtvis. Det är sossepackets fel!!
Det vet ju alla!!
Citera
2018-07-07, 20:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NaziLowRiders
Frankrike, är som främlingsarmen. Belgien kryllar av negrer
England är full av avskummet med.
Hur ser ni ni på det?

Tacka dina föräldrar som låtit skiten ske.

#NMR2018
Citera
2018-07-07, 20:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Det är jag övertygad om också. Man vill ju kunna känna igen sig i de som vinner, kämpar, pratar och firar. Både i utseende och sättet att vara. T ex Zlatan har blivit en vänsterpolitisk symbol för massinvandringen. Men jag har aldrig sett honom som svensk, lika lite som de som skjuter i Malmö är svenskar. Tar bort fotbollen från Zlatan och han är precis som dem, i sättet att prata och uppföra sig.

Exakt.
Citera
2018-07-07, 20:57
Bannlyst
Lukaku är en duktig fjollbollare. Belgare kommer han aldrig bli
Citera
2018-07-07, 21:08
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Kvalitet > etnisk homogenitet

Jag vill se de bästa spelarna för varje land i världens största turnering, resten är oviktigt.
Citera
2018-07-07, 21:11
Medlem
Troll som försöker locka fram det värsta på Flashback. Dåligt försökt dock, för uppenbart
Citera
2018-07-07, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaziLowRiders
Negerapor har väl aldrig bott i UK?

Alltså, vad är detta... Har ni aldrig hört talas om kolonialismen? De länderna som ni räknar upp England, Belgien och Frankrike är gamla kolonialister som "ägt" länder i Afrika, och resten av världen. Det var länge sen och sedan dess har många invånare från respektive länder som blivit koloniserade haft medborgarskap (på den tiden) och kanske flyttat till sina länder deras land varit ägda av...

Edit: jaha, det är ett troll... Gick på det.
Senast redigerad av somerandom 2018-07-07 kl. 21:18.
Citera
2018-07-07, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Nej, men för att göra en jämförelse med "Frankrike", och jag tror att fler svenskar hade vågat säga då att det inte var ett svenskt landslag. I dag låssas alla att Durmaz, Zlatan och alla andra är svenskar. Ingen vågar utmana den politiska korrektheten och värdegrundsdoktrinen.

Som vit skulle jag aldrig kunna heja riktigt på ett landslag som utmålas som "mitt" om det var fullt med negrer. Jag skäms redan över Juventus som inte har många etniska italienare i laget längre, och som alltid varit ett av Juves signum. Usch. Jag vill inte vinna med en massa utlänningar. Stommen måste vara italiensk!

Du får trösta dig med att Juve är det enda laget som har alla spelare i VM .
Förutom de italienska såklart.

Jag håller med dig i sak.
Att se sitt landslag missfärgat med inslag som inte ingår i faunan ger inget hopp.
Ordet hopp innebär att de inte ingår i min framtidsvision.
Citera
2018-07-07, 21:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Frankrike har extremt stor negerpopulation, och haft så länge. Har haft kolonier osv. i Afrika.
För dem är det inget konstigt.

Jaa, men nu är det ju inte riktigt så att vi har 11 japan-svenskar som spelar.

Poängen med landslag försvinner när det är så många färgade spelare i europeiska landslag.

Sedan finns det även en smärtgräns spelmässigt. När det blir för många svarta spelare går det inte att hålla ihop laget. Frankrike hade stora problem med det för några år sedan. Lauren Blanc uttalade sig till och med om det offentligt.
Citera
2018-07-07, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Måsta vara piss att få spö av negrer....

Jag förstår om den arroganta svensken blir flyförbannad om en somalie får ett högre betyg i MA3C men inom sporten är det ju mer regel att negrer är överlägsna.

Speciellt de negrer som levt i länder med bättre ekonomiska- och allmänna levnadsförhållanden.
De kanske inte är som svensken kulturellt men rent fysiskt är många subsahara-afrikaner genetisk överlägsna.
Citera
2018-07-07, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av somerandom
Alltså, vad är detta... Har ni aldrig hört talas om kolonialismen? De länderna som ni räknar upp England, Belgien och Frankrike är gamla kolonialister som "ägt" länder i Afrika, och resten av världen. Det var länge sen och sedan dess har många invånare från respektive länder som blivit koloniserade haft medborgarskap (på den tiden) och kanske flyttat till sina länder deras land varit ägda av...

Edit: jaha, det är ett troll... Gick på det.

Och därför skall djungelapor, spela för Belgien, Frankrike och England? Skärp dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in